Filtru distrus in 4000 km

La aproximativ 180.000 km filtrul de particule a fost inlocuit cu un dpf aftermarket ce a costat aproximativ 500 euro.Dupa inlocuirea filtrului de particule clientul a efectuat un drum pana in Germania si inapoi ceea ce inseamna aproximativ +- 4000 km.La intoarcerea in tara a avut “surpriza” neplacuta sa nu mai traga masina si sa …

Citeste mai mult

Filtru de particule topit

Passat CC 2.0 TDI intrat in avarie avand cod de eroare P2002.Datoriata utilizarii excesive in oras autoturismul nu a mai reusit sa faca regenerarile corect.Din cauza regenerarilor repetate si nereusite pe care masina le-a incercat filtrul de particule s-a topit dupa cum se poate observa si in imaginile de mai jos la unele autovehicule este …

Citeste mai mult

Filtru de particule topit

Isuzu NPR 35 intrat in limp mode datorita regenerarilor foarte dese  si a colmatarii filtrului de particule.Camion de distriburie cu peste 400.000 kilometrii la bord datorita incercarilor de regenerare foarte dese si temperaturilor foarte ridicate din dpf acesta s-a topit dupa cum se poate observa si in imaginile de mai jos.Dpf-ul fiind colmatat a defectat si valva egr.Durata intregii operatiuni pentru acest model de dpf fix  este de 3-3,5 ore

Filtru de particule infundat Ford Focus

Ford Focus 1.6tdci 109cp din 2005 cu mesaj Engine Systems Fault, martor avarie motor aprins bord si limitare de putere. Toate acestea nu pot fi decat din cauza unui filtru de particule infundat. Codurile de eroare aferente acestor mesaje si limitari sunt P2458 si P242F. La diagnoza am descoperit deja cunoscutele codurile de eroare aferente …

Citeste mai mult

Filtru de particule eliminat Audi A6 3.0TDi. Necesita anulare soft.

Aceasta este o lucrare realizata intr-un alt service cu care noi colaboram. Audi A6 3.0TDi 225cp din 2007 cu filtru de particule eliminat fizic, necesita interventia noastra pentru anularea strategiei de regenerare si scoaterea ecu din regimul de avarie. Toata lucrarea nu a durat mai mult de 1 ora avand in vedere ca filtrul de particule …

Citeste mai mult

Filtru de Particule: Avantaje si dezavantaje

Avantaje Poluam mai putin Taxa de prima inmatriculare mai mica (aproximativ 25%) Dezavantaje O grija in plus cu regenerariile Putere scazuta (fata de acelasi motor fara DPF) Consum crescut de combustibil Piesa de schimb foarte scumpa (aprox. 1500-2000 euro) Necesar ulei special, pentru motoare turbo diesel cu filtru de particule. Pret achizitie mai mare decat …

Citeste mai mult

Filtru de Particule DPF / FAP

DPF (Diesel particulate filter ) sau FAP (Anti-particulate filter) este un sistem mecanic specific motoarelor turbo diesel ce colecteaza in mod continuu particulele de carbon din gazele de esapament in structura filtrului si le arde in timpul regenerarii.  Filtru de particule face posibila incadrarea unui motor turbo diesel in normele Euro 4 si Euro 5. Regenerarea este un …

Citeste mai mult