Ai avut probleme cu filtrul de particule si ai gasit solutia corecta de anulare prin intermediul nostru? Spune-ti parerea aici si ajuta-i pe ceilalti sa aleaga mai informati.
Chiptuning & diagnoza Filtru Particule
Cresteri de putere. remediere erori filtru particule colmatat si adblue
Ai avut probleme cu filtrul de particule si ai gasit solutia corecta de anulare prin intermediul nostru? Spune-ti parerea aici si ajuta-i pe ceilalti sa aleaga mai informati.
Buna ziua,
Am un Peugeot 407 2.0hdi din 2006 și as vrea sa anulez FAP-ul pentru ca eu cred ca iar s-a colmatat.Spun iar pentru ca în urma cu un an și 25.000KM s-a colmatat, l-am dat jos și l-am spălat după care nu am mai avut nicio problema cu el pana acum. Menționez ca nu am nicio alarma în bord și nici acum un an nu am avut, singurul simptom este lipsa de putere și urcatul greu în turație.(ceea ce ma face sa cred ca FAP-ul a fost anulat din soft. Va rog sa-mi comunicați și mie un preț pentru ”distrugerea” păcătosului de FAP. Sunt din București deci pentru reprezentanta din Leordeni.
Va mulțumesc!
Buna ziua,
Anularea completa a filtrului de particule la acest model va costa 1100 lei. Pretul include manopera pentru eliminare fizica si anulare software. Daca a fost anulat software sau nu, vom stii sigur cand vedem masina. Separat eliminarea fizica a filtrului de particule va costa 200 lei.
Buna ziua,
Am un audi A4 B7 din 2007 2.0 TDI 103KW automata 110 000 km
Masina merge perfect, are putere, nu am avut probleme cu ea.
De curand am constatat ca imi creste nivelul la unei incet dar sigur, il dilueaza cu motorina. Mentionez ca merg numai in oras cu masina. A fost pusa pe tester si bagata la regenerare fortata si s-a curatat la 0% filtrul. Dupa doar 10 zile era iarasi la 40% incarcat.
Intrebari:
1) daca masina trage bine si filtrul a mers regenerat este nevoie sa il anulam ? sau se poate curata. Ma gandesc ca daca era defect nu se mai regenera
2) warning-ul pe display DP filter mi se aprinde cam 1 data pe luna si o scot imediat la drum lung 40km cu 2000 turatii constant fara oprire si dispare. Daca era defect nu trebuia sa se aprinda mai des ?
3) s-a schimbat pompa tandem, senzorul de la dpf si tot baga motorina in ulei….se merita sa schimb si oring-uri injectoare ? poate baga pe acolo ?
Practic va intreb sincer: ce imi recomandati sa vin la dvs sa il anulez fizic+soft sau sa schimb si oring-uri injectoare ca sa anulez ultima posibilitate pe unde imi poate baga ?
Cu stima Alex
Buna seara,
1. Filtrul de particule este un consumabil ce necesita inlocuire atunci cand se colmateaza. Nu trebuie sa fie defect pentru a fi schimbat. Rolul lui este de a retine particulele de funingine si de a le arde atunci cand indeplineste conditiile setate in calculator. Cenusa rezultata in urma numeroaselor procese de ardere se depune in canalele de evacuare si le obtureaza. Chiar daca apelati la regenerari fortate, cenusa acumulata in dpf nu se mai arde. Chiar daca pe tester va indica ca regenerarea fortata a curatat filtrul de particule, asta nu inseamna ca el este gol. Ci va arde doar funinginea din portiunile ramase libere (unde nu s-a depus cenusa). Atentie insa, regenerarile fortate nu sunt foarte sanatoase pentru motor si ulei. Daca incarcarea filtrului de particule se face la un interval de 10 zile atunci nivelul de cenusa adunat in dpf este foarte mare.
2. Faptul ca se aprinde o data pe luna indica clar un nivel crescut de colmatare al filtrului de particule. In mod normal, acesta se aprinde la un nivel critic.
3. Motorina din ulei se datoreaza regenerarilor dese pe care le face in acest motorul dvs.
Pentru a evita alte defectiuni cauzate de filtru de particule colmatat, ar fi recomandat sa il inlocuiti cu unul OEM sau sa-l eliminati.
Salut,
Am un Volvo S 40,2008,motor 1,6 diesel,109 cp.
Mi s-a aprins martorul motor,am fost la un tester si mi s-a confirmat ca este DPF-ul si as dori sa-l anulam.
Ma intereseaza daca m-a puteti rezolva si cat m-ar costa toata treaba asta.
Va multumesc!
Buna seara,
V-am trimis un raspuns cu oferta de pret pe adresa dvs. de mail. Programarile se fac telefonic cu cel putin o zi inainte.
Buna ziua, m-am hotarat sa fac anulare la dpf in urma discutiei cu mecanicii si cu dvs.
Am o ultima intrebare la dvs. ca sa stiu daca vin la dvs sa fac anularea.
Puteti afla daca masina mea are si catalizator ? Audi A4 B7 1968 capacitate cilindrica 103 KW diesel fabricatie 2006 ?
Am auzit discutii pe forum cum ca ar fi modele de A4 B7 fara catalizator, doar cu dpf…. Acum poate am inteles eu gresit dar vreau sa ma asigur ca nu vin degeaba. Daca puteti afla ar fi perfect.
Daca nu are catalizator, e nasol pentru ca anuland dpf-ul nu va mai ramane nici un fel de filtru la noxele scoase de masina.
Va multumesc si astept raspuns
Buna ziua,
Modelele Audi A4 B7 din 2006 au catalizatorul inclus in structura ceramica a filtrului de particule. In concluzie, eliminarea filtrului de particule va duce automat si la eliminarea catalizatorul. Daca doriti sa pastrati un catalizator pe aceasta motorizare va trebuie sa instalati un catalizator aftermarket sau unul second hand de la un model fara dpf.
La astra j 110si 125cp 2011-2012 la anulare din euro 5 ajunge euro 4 ?
Buna seara,
Da. Motorizarile euro 5 prin eliminarea filtrului de particule vor indeplini doar norma de euro 4.
Buna ziua,
Am si eu urmatoarea problema cu un Ford Focus 2 80KW:
Eroare IDS:P2458 – diesel particulate filter regeneration duration
Simptome:Lipsa putere si acceleratie moale(masina se tureaza in orice treapta de viteze,numai ca nu depaseste 120km/h->LIMP MODE)
Cum s-a ajuns aici:mesaj Engine Malfunction verificat diagnoza glow pug toate 4 arse si schimbate insa masina este tot in limp mode)
Acum nu mai exista nici un mesaj pe bord,insa limitarea de putere persistsa(ca si cum turbina nu ar mai exista -un simplu diesel SDI)
Eroarea p2458 poate aparea si daca este lipsa aditiv pt regenerare?
Lipsa presiune turbo(1.2 bar max),lipsa presiune rampe comuna
Un pret pt eliminare DPF(fizic+soft) si daca aveti colaboratori pentru Pitesti?
Multumesc
Buna ziua,
P2458 – Durata procesului de regenerare a filtrului de particule – incorectă. Codul nu este legat direct de aditiv. Pentru lipsa de aditiv avem un alt cod de eroare si cel mai usor poate fi verificat pe modulul de aditiv. Nu avem pe nimeni in Pitesti, dar puteti alege sa veniti la Bucuresti sau sa mergeti la colaboratorul nostru din Ramnicu Valcea. Lucrarea completa va costa 1250 lei.
buna ziua,am anulat fizic filtru de particule de pe masina(e53)si acun nu stiu daca e nevoie si de resoftare.Multi spun ca NU
Care ar fii cauzele daca nu umblu la soft
VA MULTUMESC
Buna ziua,
Eliminare filtrului de particule este completa daca se fac ambele operatiuni. Daca nu se anuleaza managementul filtrului de particule din calculatorul de injectie, va expuneti la unele riscuri, precum: limitare putere si turatie motor, distrugerea sistemului de injectie prin procese repetate de postinjectie, fum negru, distrugerea valvei egr, sensori de temperatura si turbina, consum exagerat de mare, cotaminare ulei cu motorina din postinjectie. Cam astea sunt problemele care apar la o masina cu filtrul de particule anulat incorect.
Buna ziua.
Am un volvo s40, 2.0d, din 2005 caruia i-am eliminat filtrul de particule si apoi am trimis ecu la resoftat. Acum vad ca a crescut consumul cu 1.5-2 l/100km. La un tester ulterior au aparut 2 erori: C3010 si ECM-C301. Despre prima eroare nu am gasit nimic pe internet, iar despre a doua am citit ca ar fi “internal control module software incompatibility”. Aveti vreo idee de ce ar aparea aceste erori si cum ar putea fi remediata problema?
Sunt din Bacau si am un opel astra h 1,3 cdti din 2007 si imi face probleme filtru de particule cit ma costa anularea lui din soft cit si fizica si sa fie mai aproape de Bacau.
Buna ziua,
Anularea filtrului de particule la acest model va costa 900 lei la care se mai adauga manopera pentru eliminarea lui fizica. Avand in vedere ca sunteti din Bacau, locatia cea mai apropiata de dvs. este service-ul din Iasi. Va pot trimite pe adresa de mail datele de contact ale colaboratorului din Iasi.
Salut ..ma intereseaza un preț ptr remapare opel asta g 1,7 dti 75 cp si la cat va urca dupa ..multumesc
Buna ziua,
Cresterile de putere la 1.7dti 75cp sunt de 20-22CP si cuplul creste cu 18-20%. Am sa va trimit costul acestei operatiunii pe adresa dvs. de mail.
Buna ziua,
Ma intereseaza costurile si etapele pentru un Tiguan 2.0 TDI. Are si o problema legat de EGR. Va ocupati si de asa ceva?
Merci mult
PS: Am uitat sa mentionez ca sunt din Iasi.
Avem colaborator in Iasi care se ocupa de diagnoza si anularea filtrului de particule.
Va multumim.
Buna ziua,
Am sa va transmit, cand ajung la birou, costul si toate datele legate de anularea filtrului de particule si valvei EGR direct pe adresa dvs. de mail.
Va multumim.
Buna ziua. Va adresez o intrebare va rog.
am un audi a4 2.0tdi de 140cp cod motor Bpw cu filtru particule. Si as dorii sa.l anulez fizic si din soft as dorii un pret (sunt din buc ) si vreau sa stiu daca scoate fum dupa si cat fum . Da.mi un exemplu. Ca o masina euro4 fara filtru particule? Ms si astept un raspuns.
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea situatie:
– BMW X3 E83 3.0d M57 218cp 2006, automat, 128000km
– s-a aprins martorul DDE in urma cu 2 zile si in urma unei diagnoze, a reiesit ca DPF-ul ar avea o problema (nu e de mirare, stau foarte aproape de birou si nu circul mult, masina nu a mai vazut un drum mai lung cred ca de 6 luni)
– s-a instruit calculatorul ca la urmatoarea ocazie sa-si faca o regenerare si intentionam sa o scot la o tura pe A3, sa-i ofer conditiile unei regenerari ca la carte
– nu am apucat sa ajung insa pana la autostrada, martorul DDE aprinzandu-se din nou, cam la 10minute de la plecarea din service
– masina este in limp mode, dar trage in continuare destul de bine (simt o oarecare scadere de putere, dar poate undeva la 10-15%)
– din cate am citit, pot sa incerc sa-l “readuc” la viata pe actualul filtru dar succesul nu e garantat…
Ce ma sfatuiti in acest caz, sa mai incerc regenerarea lui “pasiva” sau sa purced spre anularea lui? Din cate am citit, anularea DPF nu aduce decat beneficii… nu stiu insa cum o sa mai performeaze masina ulterior, in cazul testelor de noxe. Va rog sa-mi spuneti si daca m-ati putea ajuta cu un chip tuning si daca da, in ce parametrii.
Multumesc anticipat
Buna ziua,
Se poate realiza o lucrare de anulare dpf fara probleme la acest model. Insa inainte sa dam un diagnostic, ar trebuie sa vedem si noi masina pentru a face cateva teste. Daca spuneti ca nu ati mai avut iesiri extraurbane timp de 6 luni, iar distanta pe care o parcurgeti zilnic cu masina este mica, atunci mai mult ca sigur filtrul de particule s-a colmatat. Orice incercare de resuscitare prin regenerare statica sau dinamica nu il va mai aduce la starea initiala si mai mult, poate afecta anumite componente ale motorului. In general, limitarile de putere si mesajele cu filtrul de particule infundat, nu apar decat daca presiunea diferentiala din filtrul de particule este foarte mare. Cel mai bine este sa ne contactati telefonic si sa stabilim o programare pentru diagnoza.
Dupa rezolvarea problemei legate de filtrul de particule, puteti apela fara probleme la o marire de putere. Remaparea poate urca valorile de putere si cuplu la 250-260CP si cuplu la 570-580Nm.
buna ziua,am si eu o intrebare! o remapare se poate face fara a se anula DPF-ul?? intreb pentru ca cineva mi-a zis ca trebuie anulat!multumesc
Buna seara,
Sigur.Puterea motorului poate fi modificata fara anularea filtrului de particule. Despre ce masina discutam?