VW Passat 2.0tdi cu dpf infundat. Martor avarie motor.

 

Clasic deja operatiunea de anulare si eliminare filtru de particule la un model Volkswagen Passat 2.0TDi 140cp din 2006. Chiar daca pare usor la prima vedere, operatiunea de eliminare dpf la motorizarea 2.0TDi nu este deloc simpla. Din cauza pozitionarii motorului si spatiul foarte ingust, demontarea filtrului de particule dureaza destul de mult. Intreaba lucrare atat anulare software cat si eliminare fizica dpf o estimam la aproximativ 4 ore.

Acest Volkswagen Passat 2.0TDi a venit cu toti martorii aprinsi in bord si cu limitare de putere (limp mode). Cantitatea de cenusa acumulata in filtrul de particule este mult prea mare pentru a mai permite regenerarile automate si motorul intra avarie prin aprinderea celor 3 martori luminosi: martor avarie motor, martor filtru de particule si spirala bujii.

Dupa reprogramarea ecu cu modificarile pentru dezactivarea managementului pentru regenerare, martorii se sting si motorul iese din avarie. In acest momentul fagurele ceramic colmatat poate fi eliminat fizic. Consumul de carburant scade (dispare postinjectia) si evacuarea gazelor de esapament se face normal, fara restrictii. Daca stare tehnica este buna si nu exista si alte probleme la motorul, iar operatiunea de anulare dpf este realizata corect, masina nu trebuie sa scoata fum.

Anulare dpf Volkswagen Passat - 62Anulare dpf Volkswagen Passat - 63Anulare dpf Volkswagen Passat - 65Anulare dpf Volkswagen Passat - 67Anulare dpf Volkswagen Passat - 66Anulare dpf Volkswagen Passat - 64