Volkswagen Passat 2.0TDi 140cp venit din provincie pentru dpf off

Poate inca nu suntem cei mai buni in acest domeniu, dar cu siguranta avem cele mai multe lucrari realizate cu succes. Experienta se castiga in timp si cu rabdare. Am aratat deja prin numarul mare de lucrari zilnice ca putem sa rezolvam problemele cu care au venit masinile la noi. Astfel, masini noi se programeaza zilnic pentru operatiuni de eliminare filtru particule sau modificari de putere, in urma recomandarilor primite de la clienti multumiti. De cele mai multe ori nu mai conteaza distanta de la client pana la service, daca exista rezolvare pentru problemele pe care le are la masina.

In cazul de mai jos avem un Volkswagem Passat 2.0TDi 140cp din 2006 cu filtrul de particule colmatat intr-o proportie de 95%. Din aceasta cauza, regenerarile nu mai erau posibile si de la ultima aveam o distanta de 1260km. Motorizarea 2.0TDi din 2006 vine cu injectie Bosch EDC16+ si reprogramarea ecu poate fi efectuata fara probleme prin portul de diagnoza cu ajutorul consolei NewGenius. Durata de lucru pentru modificarile software pentru dezactivarea filtrului de particule este de aproximativ 40-60 minute. In calcul trebuie luata durata de lucru pentru eliminarea fizica a fagurelui ceramic. Pentru a ajunge la dpf se demonteaza evacuarea si implica cam 3-4 ore de manopera.

 

Va trebui sa aveti rabdare daca veniti de la drum lung, deoarece nu ne dorim lucrari facute in graba si neprofesionist. Demontarea filtrului de particule de pe masina ne ajuta sa lucram corect si sigur. Dupa ce este indepartat fagurele ceramic, lipirea cilindrului se face cu sudura in mediu de argon. Prin acest procedeu nu raman pori sau nu apar fisuri in timp.