Chiar daca saptamana aceasta temperaturile au fost foarte scazute, problemele legate de dpf nu au disparut. Ba mai mult s-au intensificat din cauza gradelor cu minus. In aceasta perioada motorul se incalzeste foarte greu si are nevoie de distante mult mai mari pentru a incepe regenerarea filtrului de particule atunci cand se infunda.
In imaginile de mai jos va prezint un Golf 6 1.6TDi 90cp din 2010 care a venit cu eroare de filtru de particule infundat. Masina are aproape 6 ani, dar numarul de km este foarte mic pentru ca mediul in care circula este unul majoritar urban.
Pentru anularea si eliminarea filtrului de particule la Volkswagen Golf 6 1.6TDi 90CP este nevoie de demontarea calculatorului de injectie de pe masina pentru deblocarea lui. Operatiunea de Unlock ecu Siemens PCR 2.1 s-a realizat cu ajutorul consolei NewGenius. Tot cu aceasta interfata se face si reprogramarea ecu pentru dezactivarea managementului pentru dpf.
Eliminarea fagure ceramica filtru de particule 1.6TDi 90CP.