Un model Citroen C4 1.6HDi 109cp adus recent din Germania direct de catre proprietar. Masina a fost cumparata direct de la dealer Citroen si numarul de km afisati in bord chiar este real. Inainte de a fi imatriculata in RO, filtrul de particule a fost supus unei curatari chimice si s-a facut completare cu aditiv, dar fara un rezultat de durata.
La noi C4 a ajuns cu martorul avarie motor aprins in bord si 4 coduri de eroare in Lexia, 3 dintre ele fiind legate de sistemul de aditivare (DTC P1446, P1445 si P1442). Niciunul din cele 3 coduri de eroare nu se putea sterge. Din istoricul filtrului de particule, media la 5 regenerari era de doar 150km, valoare foarte mica ce arata o incarcare foarte mare pe fap.
In final, dupa ce s-a incercat o curatare chimica a filtrului de particule si o incarcare cu aditiv, s-a luat decizia eliminarii fap. In pachetul anulare si eliminare fap, clientul a beneficiat si de o modificare OBDTUNING STAGE 1 pentru cresterea puterii la motorul 1.6HDi de la 109cp la 130cp.
PRE-TUNING | POST-TUNING | ||
---|---|---|---|
Putere: | 81kW / 109CP la 4000 rpm | Putere: | 96kW / 131CP la 4100 rpm |
Cuplu: | 240Nm la 1750 rpm | Cuplu: | 290Nm la 1750-2400 rpm |
Viteza max: | 192 km/h | Viteza max: | 198 km/h |
Mai multe detalii legate de remapare si cresterile de putere pe care noi le putem oferii la motorizarile turbo diesel sau benzina, le gasiti direct pe site-ul: www.obdtuning.ro
P1446 – Permanent fault.Additive low level reach.
P1445 – Permanent fault.Maximum additive level in the particle filter.
P1442 – Permanent fault.Incorrect additive level sensor signal.