Remapare si anulare dpf Ford C-MAX

Un model Ford Focus C-MAX 1.6TDCi din 2008 automat cu filtru de particule infundat la 150.894km si avarie in bord ” Engine Systems Fault” generata de un defect al modulului de aditiv. Operatiunea de anulare dpf din ecu s-a efectuat prin mufa obd si a decurs normal, cu stingerea martorului avarie motor si disparitia mesajului “Engine Systems Fault“. Pe langa aceasta operatiune, clientul a dorit si o crestere de performanta la motorul de 1.6TDCi 109CP. Remaparea aduce un plus de 20-22CP la putere si o crestere de cuplu la aproximativ 290-300Nm.

PRE-TUNING pOST-TUNING
Putere: 81kW / 110CP la 4000 rpm Putere: 96kW / 131CP la 4100 rpm
Cuplu: 240Nm la 1750 rpm Cuplu: 300Nm la 1750-2400 rpm
Viteza max: 192 km/h Viteza max: 198 km/h

anulare_dpf_focus_CMAX_1 anulare_dpf_focus_CMAX_2 anulare_dpf_focus_CMAX_3 anulare_dpf_focus_CMAX_4 anulare_dpf_focus_CMAX_5 anulare_dpf_focus_CMAX_6 anulare_dpf_focus_CMAX_7 anulare_dpf_focus_CMAX_8

 

Asa arata un filtru de particule colmatat la 150.894km. O masina sh cu istoric cunoscut care a rulat in Italia. anulare_dpf_focus_CMAX_9