Un model Ford Focus C-MAX 1.6TDCi din 2008 automat cu filtru de particule infundat la 150.894km si avarie in bord ” Engine Systems Fault” generata de un defect al modulului de aditiv. Operatiunea de anulare dpf din ecu s-a efectuat prin mufa obd si a decurs normal, cu stingerea martorului avarie motor si disparitia mesajului “Engine Systems Fault“. Pe langa aceasta operatiune, clientul a dorit si o crestere de performanta la motorul de 1.6TDCi 109CP. Remaparea aduce un plus de 20-22CP la putere si o crestere de cuplu la aproximativ 290-300Nm.
PRE-TUNING | pOST-TUNING | |||
---|---|---|---|---|
Putere: | 81kW / 110CP la 4000 rpm | Putere: | 96kW / 131CP la 4100 rpm | |
Cuplu: | 240Nm la 1750 rpm | Cuplu: | 300Nm la 1750-2400 rpm | |
Viteza max: | 192 km/h | Viteza max: | 198 km/h |
Asa arata un filtru de particule colmatat la 150.894km. O masina sh cu istoric cunoscut care a rulat in Italia.