Regenerari foarte dese si eroare dpf blocat

Un model 2009 Volvo S40 1.6D adus pentru eliminarea filtrului de particule colmatat. Proprietarul era foarte ingrijorat de frecventa foarte mare a regenerarilor dinamice. Pur si simplu, motorul intra in regenerare la fiecare 70-100km. Acest lucru face ca turbosuflanta motorului 1.6D 109CP sa aibe foarte mult de suferit. Distanta dintre turbo si filtrul de particule este foarte mica si atunci cand cel din urma se colmateaza, se creeaza o presiune foarte mare pe turbina.

Varianta aleasa in acest caz pentru rezolvarea regenerarilor dese a fost anularea filtrului de particule. Dezactivarea filtrului de particule sau dpf off la Volvo S40 presupune demontarea calculatorului de injectie pentru citirea si reprogramarea lui cu ajutorul interfetei BDM.

O data modificat software-ul din ecu, eroare P2A40 – Particulate Trap System dispare automat si filtrul de particule nu se mai regenereaza. Consumul revine la normal (scade), motorul nu mai este supus unui proces de postinjectie cu pierdere de putere si uleiul nu mai este contaminat cu motorina. Dupa eliminarea fizica a fagurelui de ceramica, Volvo S40 nu va scoate fum si se incadreaza in normele unui motor euro 4.

Anulare Volvo S40 - 23 Anulare Volvo S40 - 26 Anulare Volvo S40 - 24 Anulare Volvo S40 - 27 Anulare Volvo S40 - 28 Anulare Volvo S40 - 29 Anulare Volvo S40 - 25 Anulare Volvo S40 - 30 Anulare Volvo S40 - 31 Anulare Volvo S40 - 32 Anulare Volvo S40 - 33