Probleme cauzate de filtrul de particule

Problemele des intalnite, cauzate de colmatarea FAP / DPF (filtrul de particule):

» Puterea scazuta a autovehiculului
» Becuri aprinse, mesaje de avertizare in bord
» Consum crescut de combustibil
» Distrugerea motorului prin rulaj frecvent in postinjectie
» Distrugerea sondelor, frecvent cea de temperatura a gazelor de esapament
» Distrugerea turbinei prin imposibilitatea evacuarii gazelor de esapament
» Limitare de viteza si turatie, regim avarie denumit limp mode
» Fum negru datorita regenerarii continue

2 thoughts on “Probleme cauzate de filtrul de particule”

  1. Am anulat filtru particule ( taiat si sudat ) am mers cam 5000 km dupa care masina a inceput sa opreasca sa mearga in suturi sa dea rateuri credeti ca cauza este filtru ? Am fost pe la diversi mecanici mau pus sa cumpar diversi aditivi de curatare cum ca ar avea mizerie .as dori un sfat o parere sa stiu cam ce e de facut peugeot 307 motor 2.0 hdi astept un raspuns

    • Daca eliminarea filtrului de particule nu a fost urmata si de anularea din software, atunci e normal sa aveti probleme de functionare ale motorului. Ca operatiunea sa fie completa si motorul sa functioneze in parametri aveti nevoie de resoftarea calculatorului pentru dezactivarea managementului de regenerare. Eu va pot ajuta cu aceasta operatiune.

Comments are closed.