Peugeot 607 2.2HDi. Martor filtru particule aprins in bord.

Cand cineva apeleaza la noi pentru o lucrare de remapare sau anulare dpf si pleaca multumit, cu siguranta va face recomandari foarte bune. Asa cum este si cazul prezentat mai jos, un Peugeot 607 2.2HDi din 2001 venit din Slobozia pentru anularea si eliminarea unui FAP infundat la recomandarea unui alt client de-al nostru.

Masina a ajuns la service in avarie, cu martor motor si filtru de particule aprins in bord. Testerul Peugeot ne indica prezenta a 5 erori legate de filtrul de particule si sistemul de aditiv. Codurile de eroare P1447Particle emission filter. Clogged particle filter si P1448particle emission filter overloaded afiseaza valori foarte mari pe sensorul de presiune diferentiala si indica prezenta filtrului de particule colmatat, lucru confirmat si la demontarea lui. De asemenea, sistemul de aditiv afiseaza doua erori ce indica lipsa de aditiv.

Avand in vedere ca motorul afiseaza in bord peste 300.000km si filtrul de particule trebuie inlocuit, completarea rezervorului de aditiv ar fi o operatiune inutila ce nu ar mai putea ajuta la regenerarea fap. Nici achizitia si inlocuirea filtrului de particule cu unul nou (aproape 800 euro), nu si-ar avea rostul la o masina din 2001 cu un pret de revanzare foarte mic.

Decizia finala – anulare si eliminare filtru de particule. Astfel se elimina limitarea de putere, mesajul de avarie afisat in bord si consumul crescut, fara sa afecteze in vreun fel modul de functionare al motorului.

Anulare fap Peugeot 607 - 07 Anulare fap Peugeot 607 - 14 Anulare fap Peugeot 607 - 15 Anulare fap Peugeot 607 - 01 Anulare fap Peugeot 607 - 08 Anulare fap Peugeot 607 - 06 Anulare fap Peugeot 607 - 02 Anulare fap Peugeot 607 - 03 Anulare fap Peugeot 607 - 04 Anulare fap Peugeot 607 - 05 Anulare fap Peugeot 607 - 09 Anulare fap Peugeot 607 - 10 Anulare fap Peugeot 607 - 11 Anulare fap Peugeot 607 - 12 Anulare fap Peugeot 607 - 13