Remap Mazda 3 2.0d de la 143CP la 170CP

Înainte de a trece la calibrarea software-ului pentru creșterea de putere, mașină a fost trecută printr-o verificare a stării tehnice a motorului. Așa s-a descoperit că avea martorul motor și DPF aprins, iar nivelul de ulei era crescut, semne că acesta era contaminat cu motorină rezultată din regenerările foarte dese ale filtrului de particule colmatat.

S-au efectuat întâi operațiunile de schimb ulei și de remediere a erorilor legate de filtrul de particule, iar ulterior după o noua verificare a parametrilor de funcționare motor s-a aplicat modificările în software pentru creșterile de performanță.

Citirea/scrierea software-ului din/în ecu Denso se poate realiza direct prin portul OBD2 cu ajutorul consolei NewGenius. Operațiunea de calibrare software și remediere erori DPF durează între 2-3 ore la acest model.

Eroare P2459 ce indică prezența unui filtru de particule colmatat
Martorii avarie motor și DPF prezenți atunci când a sosit mașină.
Citire ecu Denso cu NewGenius