Fiat Doblo 1.3mjet 85cp din 2008 cu peste 240.000km reali in bord, ajuns la noi cu martor avarie motor aprins si limitare de putere. Un client vechi care a preferat sa parcurga 350km cu masina in avarie pentru a remedia filtrul de particule direct la noi. Acum 3 ani i-am rezolvat aceeasi problema legata de dpf la un Ford Focus 1.6TDCi 109cp si tot atunci a primit o modificare de putere stage2. Pana in prezent masina merge perfect si nu a intampinat nicio problema dupa aceasta interventie. De aceea, a preferat sa parcurga o distanta destul mare pana la Bucuresti pentru a realiza inca o noua lucrare de remediere dpf.
Pe tester am intalnit codul de eroare P2002 prezent la colmatarea filtrului de particule, dar si coduri ale altor componente afectate de dpf. Codul P0401 indica prezenta unui defect la nivelul valvei EGR, iar P2081 eroare de senzor temperatura defect. Celelalte coduri de eroare ii erau deja cunoscute si ne-a spus ca le va remedia local. Chiar daca valva EGR putea fi dezactivata din software, clientul a preferat intai o incercare de curatare.
Dupa modificarea software-ului si inlocuirea senzorului de temperatura, motorul a iesit din avarie si martorul filtru de particule a disparut. Au ramas in schimb prezente celelalte coduri legate de bujiile incandescente si valva egr, care vor fi rezolvate ulterior de catre client.
Fara nici o problema merg ambele mașini. Fordul are peste 100.000 km de când am făcut dpf Off si Stage 2. Recomand cu toată încrederea !
Catalin iti multumim pentru un nou feedback adus pe site. Ne bucuram sa vedem ca si a doua masina adusa la noi cu filtrul de particule infundat, functionarea motorului este acum in parametri normali dupa anularea si eliminarea dpf.
Cît ma costa sa eliminez fap a un BMW 329 E90
Buna seara,
Costurile pentru resoftare in vederea anularii dpf le gasiti aici: http://www.anularedpf.ro/anulare-dpf-pret