Cam toate masinile care vin la noi se afla in avarie, excetie nu face nici acest model Honda CR-V 2.2 i-CTDI 140cp cu peste 125.000km in bord (cine stie cat sunt in realitat) si cu filtru de particule colmatat complet. Martori pentru filtru de particule si motor aprinsi in bord, turatia limitata la aproape 3000rpm, cruise control nefunctional si o lipsa acuta de putere. Masina a venit pe roti de la Valcea, dar cu niste valori la presiunea diferentiala si cenusa acumalata imense. Ultima regenerare posibila pentru CR-V a fost indicata la 2435km. De atunci n-a mai reusit sa faca vreo curatare a filtrului de particule.
A venit la mine doar pentru programarea calculatorul de injectie in vederea anularii managementului de regeneare pentru filtrul de particule si iesirea motorului din avarie. Eliminarea fizica a dpf-ului urma sa se faca a doua zi intr-un service la Valcea.
Durata de lucru pentru dezactivarea filtrului de particule la motorul Honda 2.2 i-CTDI se face in aproximativ 2 ore. Operatiunea nu este deloc simpla si pentru a beneficia de cruise control activ, trebuie sa modificam mult mai multi parametri.
In final, masina a plecat cu becurile stinse in bord, functia de cruise control activa dupa anulare dpf si fara limitari de putere sau turatie.
v