Trebuie remarcat ca Honda a devenit pentru noi una dintre cele mai modificate marci auto, indiferent ca este vorba de remedierea unui filtru de particule sau de cresteri de putere. Clienti Honda ne-au ales intotdeauna pentru recomandarile bune pe care le avem la aceste modele.
La fel se intampla si cu modelul Honda Accord 2.2 i-DTEC 150cp din 2009 prezentat mai jos. Masina a venit la noi cu martor avarie motor si filtru de particule aprins in bord, limitare de putere si turatie. Toate aceste probleme aparute din cauza colmatarii filtrului de particule.
Din pacate, motorizarile Honda 2.2 i-dtec sufera foarte mult din cauza filtrului de particule. Capacitatea mica de incarcare a dpf-ului si valoarea maxima setata in ecu pentru cenusa acumulata foarte mica plus o utilizare preponderent in mediu urban a masinii, duc automat la activarea foarte des a modului de avarie. O data cu aceasta operatiune a beneficiat de oferta noastra pentru cresterea puterii motorului de la 150cp la aproximativ 175cp. Valorile ce se pot obtine dupa remaparea motorului Honda 2.2 i-dtec 150cp se regasesc in tabelul de mai jos:
PRE-TUNING | POST-TUNING | |||
---|---|---|---|---|
Putere: | 110kW / 150CP la 4000 rpm | Putere: | 128kW / 175CP la 4100 rpm | |
Cuplu: | 350Nm la 2000 rpm | Cuplu: | 410Nm la 1900 rpm | |
Viteza max: | 212 km/h | Viteza max: | 220 km/h |
Prezentarea intregului proces de anulare si eliminare dpf la Honda