Honda Accord 2.2 i-dtec probleme filtru particule

O masina care ne-a vizitat tocmai din Danemarca. De fapt, Honda Accord 2.2 i-dtec apartine unui conational stabilit in Danemarca care se confrunta cu aceeasi problema intalnita la noi, infundarea filtrului de particule. Masina este deja la al 3-lea filtru de particule, primele au fost schimbate pe garantie. Din cauza climatului mai rece din Danemarca, motorizarile mari se incalzesc mai greu si filtrele de particule se regenereaza rar. Dupa mai multe discutii purtate online acum 1 an de zile, proprietarul acestei masini a decis ca este mai bine sa elimine filtrul de particule. honda_accord_anulare_dpf_12 honda_accord_anulare_dpf_03 honda_accord_anulare_dpf_02

Masina a venit de la Iasi si pe drum filtrul de particule nu s-a putut regenera si a aparut mesajul de avarie dpf. honda_accord_anulare_dpf_01 honda_accord_anulare_dpf_04 honda_accord_anulare_dpf_05

Anularea filtrului de particule se face cu ecu pe masa, in boot mode. honda_accord_anulare_dpf_06 honda_accord_anulare_dpf_07

Dupa operatiunea de anulare dpf functia de cruise control ramane activa.
honda_accord_anulare_dpf_08 honda_accord_anulare_dpf_09 honda_accord_anulare_dpf_10 honda_accord_anulare_dpf_11

Pe langa operatiunea de anulare si eliminare filtru particule, Honda a mai primit si un surplus de putere. Valorile pentru modificarea de performanta se afla in tabelul de mai jos:

PRE-TUNING pOST-TUNING
Putere: 110kW / 150CP la 4000 rpm Putere: 128kW / 175CP la 4100 rpm
Cuplu: 350Nm la 2000 rpm Cuplu: 410Nm la 1900 rpm
Viteza max: 212 km/h Viteza max: 220 km/h