O masina care ne-a vizitat tocmai din Danemarca. De fapt, Honda Accord 2.2 i-dtec apartine unui conational stabilit in Danemarca care se confrunta cu aceeasi problema intalnita la noi, infundarea filtrului de particule. Masina este deja la al 3-lea filtru de particule, primele au fost schimbate pe garantie. Din cauza climatului mai rece din Danemarca, motorizarile mari se incalzesc mai greu si filtrele de particule se regenereaza rar. Dupa mai multe discutii purtate online acum 1 an de zile, proprietarul acestei masini a decis ca este mai bine sa elimine filtrul de particule.
Masina a venit de la Iasi si pe drum filtrul de particule nu s-a putut regenera si a aparut mesajul de avarie dpf.
Anularea filtrului de particule se face cu ecu pe masa, in boot mode.
Dupa operatiunea de anulare dpf functia de cruise control ramane activa.
Pe langa operatiunea de anulare si eliminare filtru particule, Honda a mai primit si un surplus de putere. Valorile pentru modificarea de performanta se afla in tabelul de mai jos:
PRE-TUNING | pOST-TUNING | |||
---|---|---|---|---|
Putere: | 110kW / 150CP la 4000 rpm | Putere: | 128kW / 175CP la 4100 rpm | |
Cuplu: | 350Nm la 2000 rpm | Cuplu: | 410Nm la 1900 rpm | |
Viteza max: | 212 km/h | Viteza max: | 220 km/h |