Honda Accord 2.2 i-DTEC o placere sa lucrez pe acest model.

Intotdeauna mi-a placut sa lucrez cu modele de la Honda. Poate nu este cel mai fericit caz cand aceste masini ajung la mine pentru remedierea filtrului de particule, adica in momente dificile pentru proprietar pentru ca orice problema sesizata de ecu in legatura cu filtrul de particule duce automat la instalarea modului de avarie (limp mode) cu reducerea puterii si limitarea de turatie.

In general, motorizarile Honda 2.2 i-DTEC sunt foarte rafinate cu un zgomot redus al sistemului de injectie, fiabile si fara probleme majore de functionare. De cele mai multe ori, la Honda nici nu te astepti sa se aprinda vreun martor in bord legat de vreo problema a motorului. Din pacate, filtrul de particule este singurul care da batai de cap la motorizarile Honda 2.2 i-DTEC. Utilizarea acestei motorizari preponderent in mediul urban, duce la colmatarea rapida a dpf-ului. Imediat ce sistemul sesizeaza o incarcare cu cenusa ce depaseste valori de 30 grame, intra avarie si limiteaza puterea fara posibilitatea de revenire decat dupa o vizita in service.

In lucrarea de astazi avem o exceptie. Masina aceasta Honda Accord 2.2 i-DTEC are peste 200.000km si filtrul de particule pare a fi colmatat in conditii normale de utilizare. Adica mai pe romaneste spus „si-a trait viata” si ar cam trebui inlocuit pentru ca regimurile de avarie sunt tot mai dese si enervante. Una din solutii pentru rezolvarea acestei probleme este chiar inlocuirea filtrului de particule cu altul nou OEM. Totusi costurile de inlocuire dpf depasesc 1500 euro.

 

.

Anulare filtru de particule Honda - 77Anulare filtru de particule Honda - 82Anulare filtru de particule Honda - 80Anulare filtru de particule Honda - 81Anulare filtru de particule Honda - 79Anulare filtru de particule Honda - 83Anulare filtru de particule Honda - 87Anulare filtru de particule Honda - 88