Ford Focus 1.6TDCi coduri eroare dpf P2458 si P242F

A devenit ceva obisnuit sa am aproape in fiecare zi de lucru la cate un Ford Focus 1.6TDCi 109CP, majoritatea cu probleme ale filtrului de particule. Asta nu inseamna ca acest model Ford este plin de probleme si ar trebui sa ne ferim de el. Explicatia este simpla, samsarii de masini stiu ca acest model poate fi achizitionat din licitatiile online foarte ieftin si se vinde bine la noi in tara.

In general, pe site-urile de licitatii externe se gasesc in numar foarte mare masini de companie, intretinute corect si cu aspect interior/exterior foarte bun. Numarul de km nu este o problema pentru cei care vand astfel de masini, oricine poate aranja numarul de km afisat in bord. Ceea ce nu stiu clientii care cumpara aceste Ford-uri este ca masinile au nevoie de revizii aferente numarului de km real. Aici intra si filtrul de particule.
Nu poti sa cumperi un Ford Focus 1.6TDCi 109CP cu sume intre 2500-4500 euro si la banii acestia, masinile sa aiba un rulaj real de 90.000-140.000km, cum au majoritatea in bord.

Ford garanteaza folosirea filtrului de particule in conditii normale, fara a crea probleme motorului, pana la 120.000 km. Cum multe modele Ford aduse din afara au rulaj aproape dublu decat cel garantat de producator, trebuie luat in calcul pe langa distributie si alte schimburi care se fac la achizitia unei masini second-hand, sa intre si schimbarea filtrului de particule. Din pacate, un filtru de particule nou FoMoco (original) costa aproape 6000-6500 lei la care se mai adauga si costurile pentru umplerea vasului cu aditiv. Daca facem un calcul, o revizie completa cu distributie, lichide, filtru de particule si alte piese de articulatie poate depasi lejer sume de 3000-3500 euro. Am luat in calcul filtru de particule OEM pentru ca acesta este singurul care va garanteaza o durata de viata apropiata de cea data de producator.

Pretul foarte mare este motivul pentru care niciun om normal nu v-a ajunge sa schimbe filtrul de particule la Ford Focus 1.6TDCi 109CP.

Lucrarea pe care doresc sa o prezint astazi este a unui Ford Focus 1.6TDCi din 2006. Masina a venit pentru anularea filtrului de particule. In imaginile de mai jos, se vede martorul avarie motor ramas aprins. Putere si turatia maxima este limitata. Masina a fost adusa din Germania si se afla insa la prima înmatriculare în Romania, iar R.A.R. va elibera cartea de identitate a vehiculului (C.I.V.), va efectua verificarea tehnica si va certifica autenticitatea vehiculului. Cu martorul aprins in bord si limitarea de turatie, masina nu va putea trece verificarea tehnica. Asa ca a ajuns la noi sa rezolvam aceasta problema pentru a putea efectua verificarea tehnica de la R.A.R, iar ulterior sa vina pentru eliminarea completa a filtrului de particule afectat.

Martor motor Ford Focus Anulare filtru particule Ford Focus Coduri eroare P2458 si P242F Dezactivare dpf Ford Focus 1.6TDCi

2 comentarii la „Ford Focus 1.6TDCi coduri eroare dpf P2458 si P242F”

  1. Profesionalism, experienta, viteza de executie, asa as defini modul de lucru; jos palaria pentru oamenii acestia, ofera ceea ce spun ca ofera. Un pas catre normalitatea pe care toti o dorim. Sunt extrem de multumit.

  2. Va multumim pentru feedback si ma bucur sa vad ca inca o data am reusit sa rezolvam o problema la acest model fara costuri foarte mari. Pe langa eliminarea filtrului de particule, domnul Ovidiu a mai beneficiat de o crestere a puterii motorului prin modificarea parametrilor din calculatorul de injectie.

Comentariile sunt închise.