Ford Focus 1.6TDCi 109CP cu turbina de 90CP.

Astazi va prezint un model Ford Focus 1.6TDCi 109cp din 2006 venit tocmai de la Galati pentru o lucrare de anulare a filtrului de particule. Ce ne-a surprins la aceasta masina este faptul ca motorul in acte si realitate este de 109cp, dar turbina este de pe un model de 90cp. Proprietarul a cumparat recent acest Ford Focus fara sa stie ca turbina initiala a fost inlocuita cu un model inferior.

Cu testerul de diagnoza am descoperit 4 tipuri de erori: P242F, P2458, P2453 ce tin de filtrul de particule si P0299 legata de presiunea mica in turbina. Primele 3 dtc-uri indicat prezenta unui filtru de particule are regenereaza foarte des, semn ca este plin si ar trebui inlocuit. Pe langa prezenta acestor erori, masina prezenta semne ale unor regenerari de lunga durata si dese: ventilator care functioneaza la turatie mare, pierderi de putere, martor de avarie motor aprins in bord, consum marit de carburant. Toate problemele filtrului de particule pe care le avea masina inainte sa ajunga la noi, au disparut dupa anularea si eliminare dpf.

Anulare filtru de particule Ford Focus - 211 Anulare filtru de particule Ford Focus - 212 Anulare filtru de particule Ford Focus - 210 Anulare filtru de particule Ford Focus - 206 Anulare filtru de particule Ford Focus - 207 Anulare filtru de particule Ford Focus - 205 Anulare filtru de particule Ford Focus - 208 Anulare filtru de particule Ford Focus - 213 Anulare filtru de particule Ford Focus - 203 Anulare filtru de particule Ford Focus - 204 Anulare filtru de particule Ford Focus - 202 Anulare filtru de particule Ford Focus - 209

Filtru de particule colmatat complet cu cenusa. Anulare filtru de particule Ford Focus - 214Anulare filtru de particule Ford Focus - 215