Dpf fix Honda Accord

Honda Accord Tourer model 2009 cu motorizarea 2.2 iDTEC 150cp sosita din Galati pentru remediere filtru particule. Majoritatea masinilor din Galati si Braila care ajung la service-ul din Bucuresti, sunt venite la recomandarea altor clienti ce ne-au vizitat in trecut si au fost multumiti de serviciile noastre. Masina a ajuns la noi pentru remedierea filtrului de particule preventiv, inainte sa intre motorul in avarie din cauza colmatarii. Motorizarile Honda diesel sufera foarte mult la acest capitol. Cand filtrul de particule este infundat in proportie de 50-60% si masina circula preponderent in mediu urban pe distante scurte, motorul intra foarte repede in avarie cu limitare de putere. Chiar daca iesim in afara orasului cu masina sau suntem pe autostrada cu 140km/h constant, probabilitatea sa intre in limp mode este foarte mare.

Preventiv, remedierea filtrului de particule la Honda Accord 2.2 i-dtec va scapa de multe probleme. Una din ele ar fi chiar modul Limp in care intra motorul atunci cand sesizeaza o problema cu filtrul de particule. O alta problema des intalnita la motorizarea diesel Honda este dilutia uleiului cu motorina. Apare foarte des din cauza incercarilor de regenerare pe care le are filtrul de particule atunci cand folosim masina in mediu urban pe distante scurte.

Anulare filtru de particule Honda - 159Anulare filtru de particule Honda - 158 Anulare filtru de particule Honda - 147

Sudura in argon este o procedura standard la noi. Cele doua elemente ale filtrului de particule pur si simplu sunt lipite. Nu ramane nicio fisura sau por ce ar putea duce la pierderi de gaze in compartimentul motor.

Anulare filtru de particule Honda - 161

Fiind un model de generatie noua, cu injectie Bosch EDC17 si microprocesor Infineon Tricore, reprogramarea ecu se face doar in boot mode.

Anulare filtru de particule Honda - 162Anulare filtru de particule Honda - 163