Eliminare filtru particule Ford Focus

Avem in lucru un Ford Focus 1.6TDCi 109CP din 2008 care a venit tocmai de la Galati pentru eliminarea filtrului de particule. Pe drum, martorul avarie motor s-a aprins, iar puterea si turatia au fost limitate. Dupa anularea filtrului de particule, martorul avarie motor s-a stins si motorul a reintrat in regim de functionare normal, fara limitari de putere sau turatie.
ford_focus_dpfoff_04 ford_focus_dpfoff_03 ford_focus_dpfoff_05 ford_focus_dpfoff_01 ford_focus_dpfoff_02 ford_focus_dpfoff_06 ford_focus_dpfoff_07 ford_focus_dpfoff_08 ford_focus_dpfoff_09 ford_focus_dpfoff_10

Un comentariu la „Eliminare filtru particule Ford Focus”

  1. Astazi am eliminat dpf-ul la colegul Alex. Cateva impresii la cald:

    Despre operatiunea in sine:
    – la 6 am plecat de acasa, la 6 si zece minute masina a intrat in limitare (prima data cand imi apare o eroare pe display) si s-a aprins triunghiul rosu:limitare de viteza la 110 km/ora si maxim 2800 turatii
    – la 11 am ajuns la service in Popesti Leordeni
    – desi Alex a estimat ca operatiunea va dura minimum 3 ore, in 2 ore si 15 minute masina avea deja si testul de drum de dupa eliminare facut

    Despre modul de lucru al echipei:
    – neurochirurgie! Fiecare stia ce are de facut cu precizie de ceas: Alex a bagat imediat testerul pe ea, dupa care a intrat in scena mecanicul. In 20 de minute dpf-ul era desfacut de pe masina si gata de operat. Dupa eliminarea ceramicii cel de al treilea a sudat in argon si in 20 de minute filtrul sau bucata aia de toba metalica era din nou montata la loc in motor
    – a urmat testul de dupa

    Despre masina inainte si dupa eliminarea apendicelui:
    – la dus, 267 km (4,7% pe CB), aproximativ 4 ore jumate in care acul de la turatie si cel de la kilometraj urcau mai lent decat creste iarba. O placere sa te depaseasca logan de 1.4 si matiz de cat o avea el motorul…
    – la intoarcere, 286 km (4,1), aproximativ 3 ore si un sfert. Parca am condus alta masina (comparand cu senzatia de dinainte de a intra motorul in limitare )
    – masina accelereaza brutal de la 110 la 140 km/ora
    – am schimbat de cateva ori mai devreme in treapta superioara si motorul trage puternic de la 1500 turatii. Inainte intra turbina la 1750
    – motorul este mult mai silentios la relanti

    Per total sunt super incantat de „noua masina” si recomand cu toata caldura pe Alex si colaboratorii lui!

Comentariile sunt închise.