Eliminare DPF Ford Focus 2007

Ford Focus 1.6TDCi

Anulare Filtru Particule Ford Focus 1.6TDCi 109CP

Modelul acesta de Ford Focus a venit pentru anularea filtrului de particule si cresterea performantelor dinamice prin chiptuning. Inainte a de face modificarile pentru cresterile de putere si cuplu, s-a realizat dezactivarea DPF-ului. Dupa cum se observa din poze, masina a venit cu martor avarie motor aprins in bord. La diagnoza am gasit coduri de eroare pe filtrul de particule P2458 si nivel aditiv P242F.

martor avarie motor Focus Cod eroare DPF Ford

Ultima incercare de regenerare a fost la 157km, confirmata de client printr-o regenerare fortata la un dealer Ford. La nici o saptamana dupa aceasta operatiune facuta la dealerul Ford, martorul de avarie motor s-a reaprins in bord. Dupa aceste incercari de resuscitare a DPF-ului, clientul a luat hotararea sa il elimine complet.

Diagnoza DPF Ford Focus chiptuning Ford Focus Remapare Ford Focus

Dupa dezactivarea filtrului de particule din software, codurile de eroare au disparut si martorul avarie motor s-a stins.

IMG_0055 IMG_0057

Operatiunea de eliminare propriu-zisa a miezului de ceramica din filtrul de particule.

eliminare dpf ford IMG_0069

Sudura realizata intr-un mediu protector de argon.

eliminare si sudura dpf ford

Valorile obtinute inainte si dupa chiptuning Ford Focus 1.6TDCi 109CP:

PRE-TUNING

Putere: 80kW / 109CP la 4000 rpm
Cuplu: 240Nm la 1750 rpm
Viteza max: 188 km/h

POST-TUNING

Putere: 96kW / 131CP la 4100 rpm
Cuplu: 295Nm la 1800 rpm
Viteza max: 195 km/h

Durata de lucru: 3h. Procedura dezactivare DPF si remapare: serial OBD.

7 thoughts on “Eliminare DPF Ford Focus 2007”

  1. Buna seara,

    De unde sunteti? Doriti un pachet complet anulare si eliminare filtru de particule + remapare in vederea cresterii performantei motorului?

    Ne puteti contacta telefonic sau prin formularul de contact.

  2. Da.Se pot face ambele operatiuni: anulare dpf si crestere de putere. Veniti cu masina la Bucuresti si ne ocupam noi de eliminarea filtrului de particule. Nu trebuie sa faceti absolut nimic la masina.

  3. Salut,

    Sunt Cosmin, posesorul de atunci si de acum al masinii.
    Anularea a avut loc in Octombrie 2013. Au trecut de atunci 10 luni.

    Masina merge excelent.

    Consumul a ramas la fel, si ca si pana atunci variaza in functie de ce fel de motorina pun si de cum merg cu masina. De mai bine de un an insa pun d-aia ‘mai buna’ de la Rompetrol si merg cam la fel. Consumul actual este de 7.5, consum mixt, dar merg cam 90% in oras si 10% in afara.

    Masina insa are simtitor mai multa putere. Inainte tragea aproximativ doar intre 1700 si 2700. Acum trage intre 1500 si 4000. Accelereaza foarte frumos acum.

    Sunt bucuros ca am facut toata operatiunea, mai ales date fiind alternativele de atunci:
    – filtru nou (~2000 EUR) – mi se parea deplasat pentru valoarea masinii cumparate SH cu aproximativ 9000
    – curatare chimica (~1200 LEI) – garantie 1000 KM. Si dupa aia ce?

    In ce priveste ITP, am facut ITP in Bucuresti dar omul respectiv din proprie initiativa nu mi-a facut si noxele. Cand am vazut ca-mi da talonul completat, am intrebat daca nu face si nozele. Zice “Pai daca vrei sa ti-o turez de-i sar capacele.. o fac”. Am renuntat. Inteleg ca oricum, catalizatorul este cel care face diferenta la noxe.

    Sincer sa fiu nu inteleg la ce e bun filtrul, din moment ce periodic se goleste de funinginea pe care a tinut-o stocata intre timp inauntru.

    Oricum, un client multumit.

    • Buna seara,

      Va multumim pentru feedback-ul pozitiv pe care ni l-ati oferit dupa cele 10 luni de la modificarea facuta de noi.

Comments are closed.