Anulare Filtru Particule Ford Focus 1.6TDCi 109CP
Modelul acesta de Ford Focus a venit pentru anularea filtrului de particule si cresterea performantelor dinamice prin chiptuning. Inainte a de face modificarile pentru cresterile de putere si cuplu, s-a realizat dezactivarea DPF-ului. Dupa cum se observa din poze, masina a venit cu martor avarie motor aprins in bord. La diagnoza am gasit coduri de eroare pe filtrul de particule P2458 si nivel aditiv P242F.
Ultima incercare de regenerare a fost la 157km, confirmata de client printr-o regenerare fortata la un dealer Ford. La nici o saptamana dupa aceasta operatiune facuta la dealerul Ford, martorul de avarie motor s-a reaprins in bord. Dupa aceste incercari de resuscitare a DPF-ului, clientul a luat hotararea sa il elimine complet.
Dupa dezactivarea filtrului de particule din software, codurile de eroare au disparut si martorul avarie motor s-a stins.
Operatiunea de eliminare propriu-zisa a miezului de ceramica din filtrul de particule.
Sudura realizata intr-un mediu protector de argon.
Valorile obtinute inainte si dupa chiptuning Ford Focus 1.6TDCi 109CP:
PRE-TUNING
Putere: 80kW / 109CP la 4000 rpm
Cuplu: 240Nm la 1750 rpm
Viteza max: 188 km/h
POST-TUNING
Putere: 96kW / 131CP la 4100 rpm
Cuplu: 295Nm la 1800 rpm
Viteza max: 195 km/h
Durata de lucru: 3h. Procedura dezactivare DPF si remapare: serial OBD.
ma intereseaza unde pot face si cat costa
Buna seara,
De unde sunteti? Doriti un pachet complet anulare si eliminare filtru de particule + remapare in vederea cresterii performantei motorului?
Ne puteti contacta telefonic sau prin formularul de contact.
anulare filtru si cresterea puteri se poate
din ct trebuie neaparat taiat inainte
Da.Se pot face ambele operatiuni: anulare dpf si crestere de putere. Veniti cu masina la Bucuresti si ne ocupam noi de eliminarea filtrului de particule. Nu trebuie sa faceti absolut nimic la masina.
Salut,
Sunt Cosmin, posesorul de atunci si de acum al masinii.
Anularea a avut loc in Octombrie 2013. Au trecut de atunci 10 luni.
Masina merge excelent.
Consumul a ramas la fel, si ca si pana atunci variaza in functie de ce fel de motorina pun si de cum merg cu masina. De mai bine de un an insa pun d-aia ‘mai buna’ de la Rompetrol si merg cam la fel. Consumul actual este de 7.5, consum mixt, dar merg cam 90% in oras si 10% in afara.
Masina insa are simtitor mai multa putere. Inainte tragea aproximativ doar intre 1700 si 2700. Acum trage intre 1500 si 4000. Accelereaza foarte frumos acum.
Sunt bucuros ca am facut toata operatiunea, mai ales date fiind alternativele de atunci:
– filtru nou (~2000 EUR) – mi se parea deplasat pentru valoarea masinii cumparate SH cu aproximativ 9000
– curatare chimica (~1200 LEI) – garantie 1000 KM. Si dupa aia ce?
In ce priveste ITP, am facut ITP in Bucuresti dar omul respectiv din proprie initiativa nu mi-a facut si noxele. Cand am vazut ca-mi da talonul completat, am intrebat daca nu face si nozele. Zice “Pai daca vrei sa ti-o turez de-i sar capacele.. o fac”. Am renuntat. Inteleg ca oricum, catalizatorul este cel care face diferenta la noxe.
Sincer sa fiu nu inteleg la ce e bun filtrul, din moment ce periodic se goleste de funinginea pe care a tinut-o stocata intre timp inauntru.
Oricum, un client multumit.
Buna seara,
Va multumim pentru feedback-ul pozitiv pe care ni l-ati oferit dupa cele 10 luni de la modificarea facuta de noi.