Modelul acesta de Audi A6 3.0TDi 225CP a venit direct din Austria pentru eliminare dpf si crestere de putere. Masina a intrat in avarie din cauza filtrului de particule aproape de Viena si pana in Romania a mers cu puterea limitata.
La testarea cu interfata VCDS am gasit doua erori legate de filtrul de particule: P242F – restricted/clogged si P2455 – defect al sensorului de presiune diferentiala. Pe langa cele doua erori ce apartin de filtru, am identificat si o eroare pe una din clapetele de admisie.
Nu stim daca numarul de km afisati in bord este real, dar filtrul de particule era plin si necesita inlocuire sau dpf off. Clientul a ales ceea de-a doua varianta, anularea si eliminarea filtrului de particule colmatat. Aceasta operatiune se poate realizeaza doar in service si dureaza aproape 2:30h. Se demonteaza filtrul de pe masina, se taie si se elimina ceramica infundata. Acest procedeu este urmat de anularea software a procesului de regenerare. Operatiunea se efectueaza direct prin portul de diagnoza cu ajutorul consolei NewGenius.
Pe langa dpf off, clientul a cerut si o crestere de putere la 3.0TDi 225CP. Valorile obtinute dupa remapare se regasesc in tabelul urmator:
PRE-TUNING | POST-TUNING | ||
---|---|---|---|
Putere: | 165kW / 225CP la 4000 rpm | Putere: | 198kW / 270CP la 4100 rpm |
Cuplu: | 450Nm la 1400 rpm | Cuplu: | 550Nm la 2500 rpm |
Viteza max: | 240km/h | Viteza max: | 260 km/h |