In premiera va prezint primul model Mitsubishi Pajero model 2008 3.2 DID 170cp programat serial direct prin portul de diagnoza obdII cu ajutorul consolei NewGenius.
Masina este din Constanta si a ajuns la noi foarte greu. Puterea motorului este limitata, se tureaza foarte greu si nu trece de 100km/h. Martorii avarie motor si filtru de particule sunt aprinsi in bord si pe tester are prezenta eroarea P1498 dpf overloading ce nu poate fi stearsa.
Dupa cum va spuneam si la inceput, acest Mitsubishi este primul model Pajero ce l-am citit/programat pentru anularea filtrului de particule direct prin mufa OBDII. Asta inseamna ca durata de lucru pentru operatiunile de crestere a puterii si anulare dpf s-au scurtat foarte mult. De asemenea, interventiile de resoftare pot fi realizate acum si la colaboratorii/dealerii din tara fara sa mai fie nevoie sa demontam calculatorul de injectie Denso.
Mai jos va prezint cateva imagini cu operatiunea de remediere filtru de particule Mitsubishi Pajero 3.2 DID 170cp ecu Denso, programat serial: