[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Am inca o dovada clara ca ceramica filtrului de particule si catalizatorul pot fi distruse iremediabil intr-un proces de curatare. Acest BMW 320d din 2005 a ajuns intr-un service auto, unde s-a aplicat o curatare chimica a filtrului de particule infundat. Dupa ce s-a efectuat aceasta operatiune, masina a inceput sa aiba pierderi de putere, sa innegreasca teava de esapament si sa afiseze din ce in ce mai des mesajul de avertizare cu filtru de particule colmatat.
La mine masina a ajuns in starea pe care o vedeti in pozele de mai jos. Dupa ce l-am demontat de pe masina, in interior am gasit catalizatorul distrus si depuneri mari de funingine in turbina.
Filtrul de particule nu este nici el intr-o stare foarte buna. Este plin de funingine si prezinta zone cu ceramica topita. Din pacate, catalizatorul nu mai poate fi salvat. Prezinta cateva crapaturi si pare topit de la solutiile de curatare. Daca este pastrat exista riscul sa infunde evacuarea si de aceea este de preferat sa-l eliminam.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][dt_gap height=”20″][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]