Crestere putere si dpf fix Honda Accord 2.2 idtec

Honda Accord 2.2 idtec 150cp din 2009. Masina a venit cu martor filtru de particule aprins in bord si limitare de putere motor. Stim foarte bine ca o data intrat in avarie din cauza dpf-ului, motorul nu mai poate fi scos din aceasta stare decat in service printr-o incercare de regenerare fortata. Daca cantitatea de cenusa acumulata nu depaseste foarte mult cantitatea maxima admisa de calculator, atunci filtrul de particule mai poate intra intr-o regenerare fortata din tester.

Problema la motorizarea Honda 2.2 i-dtec este ca daca intra in avarie la 300-400km, de fiecare data este nevoie de un service auto pentru a iesi din aceasta stare. Devine stresant sa stii ca poti ramane cu masina in drum si sa nu o poti scoate singur din aceasta stare. Se intampla pentru unele modele sa ajunga de 2-3 ori in service intr-o saptamana, lucru care devine deranjant pentru proprietar si ridica foarte mult costurile de intretinere. La fiecare regenerare fortata se recomanda schimbarea uleiului motor.

Pentru a scapa de aceasta problema s-a apelat la noi pentru a remedia problemele cauzate de dpf dpf. Motorizarea Honda 2.2 idtec cu dpf fix nu va scoate fum, nu ii va creste consumul si nici nu va mai intra in avarie din cauza filtrului de particule.

Operatiunea pentru remedierea filtrului de particule la Honda presupune intai demontarea calculatoarului de injectie si reprogramarea lui in boot mode pentru dezactivarea strategiei de regenerare. Pe langa dpf fix la aceasta masina s-a dorit si o crestere de putere Stage 2, de la valorile initiale de 150cp si 350Nm la 185cp si 420Nm.

Chiptuning Honda - 25Chiptuning Honda - 26Chiptuning Honda - 27Chiptuning Honda - 28

 

Chiptuning Honda - 29