Performanță Maximă prin reprogramare ECU Bosch EDC17CP58
Introducere:
Transformă experiența de condus a SUV-ului tău Honda CR-V 1.6iDTEC 160CP din anii 2012-2019 cu serviciile noastre de chiptuning. Optimizarea parametrilor pe modelul Honda CR-V mk4 își propune să aducă performanțe superioare, oferindu-ți o mașină mai dinamică și mai eficientă.
Despre Chiptuning:
Chiptuning-ul este soluția ideală pentru cei care doresc să își maximizeze performanța motorului. Serviciul nostru se axează pe modelul Honda CR-V 1.6iDTEC 160CP, cu ECU Bosch EDC17CP58, pentru a obține rezultate remarcabile. Creșterea puterii va aduce SUV-ul tău la un nivel superior, asigurând un răspuns mai rapid și mai eficient în fiecare călătorie.
Beneficii ale Remapării pentru Motorul Honda CR-V 1.6 IDTEC 160CP:
- Mai Multă Putere și Cuplu:
- Fișierul nostru de remapare ECU pentru Honda CR-V 1.6 IDTEC 160CP optimizează parametrii pentru a furniza o creștere semnificativă a puterii și cuplului. Veți simți o îmbunătățire substanțială în performanța generală a motorului.
- Consum redus de Combustibil:
- Remaparea ECU contribuie la optimizarea amestecului de combustibil și a parametrilor de injecție, conducând la un consum redus de combustibil. Aceasta nu numai că aduce economii la pompă, dar și reduce amprenta ecologică.
- Accelerație mai lină:
- Cu remaparea ECU, modelul Honda CR-V 1.6 IDTEC va experimenta o accelerație mai lină și mai uniformă. Ajustările fine la parametrii de injecție și control al motorului elimină trepidăriile și îmbunătățesc experiența de condus.
- Răspuns îmbunătățit la accelerare:
- Remaparea optimizează curba de răspuns a motorului, asigurând un răspuns mai rapid și mai precis la apăsarea pedalei de accelerație. Aceasta se traduce într-o experiență de condus mai dinamică și mai plăcută.
- Optimizare a Curbei de Cuplu:
- Prin ajustarea curbei de cuplu, remaparea încurajează producția de cuplu la turații mai scăzute. Acest lucru facilitează schimbarea treptelor de viteză mai devreme, contribuind la eficiența generală a motorului.
- Conducere Eficientă:
- Datorită remapării, puteți schimba treptele de viteză la turații mai mici, ceea ce duce la o conducere mai eficientă și mai economică. Aceasta înseamnă o experiență mai plăcută și mai economică în utilizarea zilnică a mașinii.
Îmbunătățind performanța și eficiența motorului Honda CR-V 1.6 IDTEC 160CP, remaparea ECU oferă o soluție completă pentru cei care doresc să maximizeze potențialul mașinii lor. Contactați-ne pentru a afla mai multe despre cum remaparea poate aduce beneficii semnificative pentru experiența dumneavoastră de condus.
Procesul Nostru de Chiptuning:
- Citirea Fișierului ECU: Specialistul nostru va efectua o citire detaliată a software-ului existent din ECU pentru a identifica potențialul de îmbunătățire.
- Optimizarea Parametrilor: Se vor ajusta parametrii cheie pentru a obține o performanță maximă fără a compromite fiabilitatea.
- Scrierea Fișierului Modificat: Noul software optimizat va fi scris înapoi în ECU, pregătindu-ți mașina pentru o experiență de condus îmbunătățită.
- Testare Riguroasă: Fiecare mașină este supusă unor teste riguroase pentru a asigura că toate modificările sunt eficiente și sigure.
Valori estimate dupa optimizarea parametrilor din ecu Bosch EDC17CP58 la motorul Honda 1.6 i-DTEC:
ORIGINAL | STAGE 1 | DIFERENȚĂ | |
---|---|---|---|
Putere (CP) | 160 CP | 190 Nm | 30 CP |
Cuplu (Nm) | 350 Nm | 410 Nm | 60 Nm |
Costuri: 320 euro + TVA
Concluzie:
Revigorează performanța SUV-ului tău Honda CR-V 1.6iDTEC 160CP cu chiptuning-ul nostru specializat. Oferim servicii de înaltă calitate pentru a aduce mașina ta la nivelul următor al performanței. Contactează-ne acum pentru a programa o sesiune de chiptuning și descoperă potențialul neexplorat al mașinii tale. Conduce cu putere și stil în fiecare călătorie!
Resoftarea motorului 1.6iDTEC cu injecție Bosch EDC17CP58 nu afectează norma de poluare și emisiile de noxe.
Valorile de putere și cuplu afișate mai sus sunt cu caracter orientativ. Pot varia în funcție de anumiți factori: atmosferici (temperatură și presiune atmosferică), stare tehnică și uzură motor, tipul de carburant folosit.