Nu mai este chiar o noutate ca putem face modificari de putere sau sa anulam filtru de particule la modele Toyota. Ceea ce trebuie retinut este ca exista doua metode de reprogramare a calculatorului de injectie Denso. Prima metoda v-am prezentat-o saptamana trecuta la un model Toyota Rav4 cand s-a putut efectua reprogramarea ecu direct prin portul de diagnoza obd. Cea de-a doua este cu ecu pe masa in boot mode si v-o prezint in imaginile de mai jos.
Se demonteaza calculatorul de injectie din masina si este desfacut pentru a realiza conexiunea pentru reprogramare direct pe placa de baza. Fiind printre primele modele Toyota modificate, firele pentru conexiune au fost lipite pe placa de baza a calculatorului. Va promit ca la urmatorul ecu Toyota voi folosi un sistem de dima special conceput pentru Denso, ce nu mai necesita lipituri pentru realizarea acestor conexiuni.
PRE-TUNING | POST-TUNING | ||
---|---|---|---|
Putere: | 110kW / 150CP la 4000 rpm | Putere: | 130kW / 100CP la 4100 rpm |
Cuplu: | 340Nm la 2000-3200 rpm | Cuplu: | 395Nm la 2000-3200 rpm |
Viteza max: | 210 km/h | Viteza max: | 216 km/h |