Pe scurt, model 2010 Subaru Forester 2.0d 148cp venit pentru eliminarea filtrului de particule si cresterea performantelor motorului din optimizarea parametrilor software.
Cand a ajuns la noi, masina nu avea niciun martor aprins in bord si nici limitari de putere. Proprietarul a avut grija, in urma sfatul primit de la noi, sa aduca masina dupa o regenerare a dpf-ului urmata de o resetare a valorilor calculate de funingine acumulata in filtru. Consola NewGenius poate reprograma injectia Denso direct prin portul obd2, fara a fii nevoie sa demontam ecu de pe masina.
Modificarile ce pot fi facute in software pot aduce un plus de performanta motorului dupa cum urmeaza in tabelul afisat mai jos:
PRE-TUNING | POST-TUNING | ||
---|---|---|---|
Putere: | 109kW / 148CP la 3600 rpm | Putere: | 130kW / 177CP la 3800 rpm |
Cuplu: | 350Nm la 1800-2400 rpm | Cuplu: | 400Nm la 1800-2500 rpm |
Viteza max: | 186 km/h | Viteza max: | 195 km/h |
Etapa de eliminare fizica ne prezinta un fagure de ceramica colmatat, ce a supus motorul la regenerari foarte dese ce a dus la contaminarea uleiului cu motorina din postinjectie.