Inca un model Honda Accord care ne-a trecut pragul pentru remedierea filtrului de particule colmatat, dar care a plecat si cu o modificare de putere STAGE 2 Masina a venit din provincie cu motorul in avarie, limitare de putere si turatie la 3000 rpm din cauza filtrului de particule. Pentru a scapa de aceasta problema definitiv, proprietarul a ales sa apeleze la noi pentru anularea si remedierea problemelor cauzate de filtrului de particule la motorizarea Honda 2.2 iDTEC 150cp.
Operatiunea se desfasoara in doua etape: software pentru dezactivare filtru particule si mecanic – eliminare fizica fagurele ceramic. Reprogramarea ecu Bosch EDC17 se poate face in boot mode cu ajutorul interfetei NewTrasdata.
Valori chiptuning Honda Accord 2.2 iDTEC 150CP – STAGE 2:
PRE-TUNING | POST-TUNING | ||
---|---|---|---|
Putere: | 110kW / 150CP la 4000 rpm | Putere: | 128kW / 185CP la 4100 rpm |
Cuplu: | 350Nm la 2000 rpm | Cuplu: | 4150Nm la 2200 rpm |
Viteza max: | 212 km/h | Viteza max: | 222 km/h |
A doua etapa tine de eliminarea fizica a fagurelui de ceramica, ce cuprinde manopera pentru demontarea evacuarii, taiat cilindru dpf si sudura in mediu de argon.