Crestere de putere Honda Accord si remediere dpf colmatat

Inca un model Honda Accord care ne-a trecut pragul pentru remedierea filtrului de particule colmatat, dar care a plecat si cu o modificare de putere STAGE 2  Masina a venit din provincie cu motorul in avarie, limitare de putere si turatie la 3000 rpm din cauza filtrului de particule. Pentru a scapa de aceasta problema definitiv, proprietarul a ales sa apeleze la noi pentru anularea si remedierea problemelor cauzate de filtrului de particule la motorizarea Honda 2.2 iDTEC 150cp.

 

Operatiunea se desfasoara in doua etape: software pentru dezactivare filtru particule si mecanic – eliminare fizica fagurele ceramic. Reprogramarea ecu Bosch EDC17 se poate face in boot mode cu ajutorul interfetei NewTrasdata.

Anulare filtru de particule Honda - 143Anulare filtru de particule Honda - 145Anulare filtru de particule Honda - 144

Valori chiptuning Honda Accord 2.2 iDTEC 150CP – STAGE 2:

PRE-TUNING  POST-TUNING
Putere: 110kW / 150CP la 4000 rpm Putere: 128kW / 185CP la 4100 rpm
Cuplu: 350Nm la 2000 rpm Cuplu: 4150Nm la 2200 rpm
Viteza max: 212 km/h Viteza max: 222 km/h

 

A doua etapa tine de eliminarea fizica a fagurelui de ceramica, ce cuprinde manopera pentru demontarea evacuarii, taiat cilindru dpf si sudura in mediu de argon.

Anulare filtru de particule Honda - 146Anulare filtru de particule Honda - 147Anulare filtru de particule Honda - 149Anulare filtru de particule Honda - 150