Acest Volkswagen Passat 1.6TDI 105cp a venit tocmai din Norvegia pentru o modificare de putere si obtinerea unui consum mai mic dupa remapare. Proprietarul este roman stabilit in Norvegia si a profitat de vacanta petrecuta in Romania pentru a face cresterea de putere la noi, in urma unei recomandari primite de la un client.
Programarea pentru interventie s-a facut telefonic cu aproximativ o saptamana inainte sa ajunga in tara. Durata de lucru pentru operatiunea completa de crestere a puterii la motorul de 1.6TDI este de aproximativ 3 ore.
ECU Continental PCR 2.1 se poate reprograma prin portul de diagnoza numai dupa ce a fost deblocat in boot mode cu NewTrasdata sau NewGenius. Deblocarea se poate face numai cu ecu pe masa in boot mode. ECU se afla situat in compartimentul motor la baza parbrizului sub stergatoare, o zona expusa mereu la umezeala. Din aceasta cauza, calculatorul de injectie Continental necesita multa atentie atunci trebuie desfacut pentru a fi deblocat in boot mode.
Dupa deblocare, se monteaza inapoi pe masina si in acest moment se poate reprograma prin portul de diagnoza cu ajutorul consolei NewGenius. In imaginile de mai jos aveti o scurta prezentare pentru operatiunea de deblocare si reprogramare ecu cu valorile noi de putere.
PRE-TUNING | POST-TUNING | ||
---|---|---|---|
Putere: | 77kW / 105CP la 4400 rpm | Putere: | 96kW / 130CP la 4300 rpm |
Cuplu: | 250Nm la 1500-2500 rpm | Cuplu: | 310Nm la 1600-2100 rpm |
Viteza max: | 190 km/h | Viteza max: | 196 km/h |