

De foarte multe ori sunt întrebat dacă la motoare benzina aspirate de cilindree mică merită să faci chiptuning. DA. Merită si o nu spun eu, ci clienții care au avut curajul să învestească într-o astfel de modificare. Ajustările de parametri în software schimbă comportamentul motorului în zona de turații mici și medii, modifică răspunsul pedalei de accelerație, crește valoarea medie de cuplu și putere în limite de 8-10% față de cele inițiale, oferă elasticitate motorului în mediul urban și reduce lipsa de putere atunci când folosim instalația de A/C.
Mai jos aveti valorile ce se pot obține în urma resoftării unui model SKODA CITIGO 1.0L 75CP cu Bosch MED17.5.24:
ORIGINAL | STAGE 1 | DIFERENȚĂ | |
---|---|---|---|
Putere (CP) | 75 CP | 81 CP | 6 CP |
Cuplu (Nm) | 95 Nm | 104 Nm | 9 Nm |
Model: 2012 Skoda Citigo 1.0L 75CP
ECU: Bosch MED17.5.24
Interfața: Trasdata (bench mode)
Pret: 200 euro + TVA
Resoftarea motorului 1.0L 75CP cu injecție Bosch MED17.5.24 nu afectează norma de poluare și emisiile de noxe.
Valorile de putere și cuplu afișate mai sus sunt cu caracter orientativ. Pot varia în funcție de anumiți factori: atmosferici (temperatură și presiune atmosferică), stare tehnică și uzură motor, tipul de carburant folosit.