Chiptuning si remediere dpf Honda CR-V 2.2 i-DTEC.

Inca un model Honda CR-V la care s-a renuntat la dpf. Dupa mai multe episoade de intrat in avarie a motorului din cauza filtrului de particule, proprietarul a decis sa remedieze problemele cauzate de filtrul de particule. Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150cp AT este din 2011 si are in bord un pic peste 105.000km. La service a ajuns cu martorul filtrul de particule aprins in bord, limitare de putere si cruise control dezactivat.

Motorul a beneficiat si de o crestere de putere (chiptuning) cu un surplus de 25-30cp si 60-65Nm la cuplu.

Anulare filtru de particule Honda - 097Anulare filtru de particule Honda - 098Anulare filtru de particule Honda - 102Anulare filtru de particule Honda - 103Anulare filtru de particule Honda - 106Anulare filtru de particule Honda - 105Anulare filtru de particule Honda - 104Anulare filtru de particule Honda - 101Anulare filtru de particule Honda - 107Anulare filtru de particule Honda - 108Anulare filtru de particule Honda - 109Anulare filtru de particule Honda - 112