Probleme filtru particule Chevrolet Captiva 2.0VCDi 150CP injectie Bosch EDC16+
La aproximativ 120.000km, clientul doreste anularea dpf si cresterea de performanta prin remapare. Colmatarea filtrului de particule a dus prin contaminare cu motorina provenita din postinjectie, la un nivel crescut de ulei cu aproximativ 2l peste limita maxima. Pe langa aceasta problema consumul de carburant a crescut si clientul acuza un zgomot la turbina. Anularea filtrului de particule la aceasta motorizare se face direct prin portul OBD. Prin optimizarea software se poate aduce un plus de performanta, astfel:
PRE-TUNING
Putere: 110kW / 150CP la 4000 rpm
Cuplu: 320Nm la 2000 rpm
Viteza max: 186 km/h
POST-TUNING
Putere: 132kW / 1175CP la 3950 rpm
Cuplu: 384Nm la 1900 rpm
Viteza max: 195 km/h
Cost total anulare si remapare: 300 euro | Durata de lucru: 2:30h | Procedura: serial OBD
Nota: Pretul afisat mai sus nu cuprinde eliminarea fizica a filtrului de particule. Aceasta operatiune se taxeaza separat in functie de modelul dvs. de masina.
Salutare.Astazi am facut DPF off si ciptuning de care sunt foarte multumit.Recomand cu incredere atat operatia cat si operatorul.
Multumesc Alex.
Cu placere. Astept un review complet dupa ce pleci la drum si cu rulota atasata la masina.
Salut, am un Captiva 2012 2.2 diesel 184cp. Ma intereseaza anulare soft si hard. Cine are experienta la modelul asta si la ce pret. Astept oferte! Oras :Tulcea. Ma pot deplasa si in tara.