Atentie la masinile second-hand!

Am sa va prezint un Ford Focus 1.6TDCi 109CP din 2006 achizitionat de la samsari. Pentru o masina sh aspectul exterior nu este rau, probabil a fost revopsita dupa reparatiile efectuate destul de corecgt la partea frontala. Surprinzator pentru client a fost cand a aflat ca motorul a fosta refacut si o parte din el apartine unui Peugeot (asa reiese din seriile motorului). N-ar fi nici asta o problema avand in vedere ca 1.6TDCi 109CP este de fapt un motor al grupului PSA.
ford_probleme_dpf_03 ford_probleme_dpf_12 ford_probleme_dpf_01 ford_probleme_dpf_02

Ce ne-a surprins pe noi a fost descoperirea facuta in filtrul de particule. In imaginile de mai jos va prezint o turbina care nu mai are mult de trait si un filtru de particule „fabricat”.

ford_probleme_dpf_11 ford_probleme_dpf_04 ford_probleme_dpf_05 ford_probleme_dpf_06 ford_probleme_dpf_07

In locul catalizatorului se afla un bloc ceramic spart (pare sa fie dintr-un material mai putin rezistent la temperaturi ridicate).ford_probleme_dpf_08

Acolo unde trebuia sa se afle filtrul de particule, am gasit sudate doua resturi de catalizatoare. ford_probleme_dpf_09 ford_probleme_dpf_10