Astazi pentru anularea filtrului de particule a venit tocmai de la Craiova, un model Opel Corsa D 1.3CDTi 75CP din 2008. Proprietarul acestei masinii mi-a povestit ca a incercat o curatare a filtrului de particule la temperaturi ridicate (la o firma din Odorheiul Secuiesc) si la nici o 1000km dupa aceasta operatiune problemele au reaparut. In final a decis ca este mai bine sa anuleze dpf-ul definitiv. Simptomele unui filtru infundat la Opel 1.3CDTi sunt deja cunoscute: pierdere putere, limitare motorului la 3000RPM, consum marit de carburant si martori aprinsi in bord. Mai jos avem un set de imagini cu operatiunea de anulare a filtrului de particule la Opel Corsa 1.3CDTi si cu ceea ce am gasit dupa demontarea acestuia de pe masina. Nu stim sigur daca filtrul de particule s-a topit in urma procesului de curatare sau a unei defectiuni pe sistemul de injectie, dar banuim ca prima varianta ar fi cauza principala.