Anulare FAP si crestere putere Peugeot 307SW 1.6HDi

Un Peugeot 307SW 1.6HDi 109Cp care a venit pentru anulare si eliminare FAP preventiv, chiar daca nu au aparut mesaje de eroare in bord sau limitari de putere. Proprietarul este membru al forumului Peugeot Club Romania si s-a documentat destul de mult despre aceasta operatiune inainte sa ajunga cu masina la noi. Motorul a primit si un bonus de putere prin remapare. Valorile dupa aceasta operatiune se regasesc in tabelul de mai jos:

PRE-TUNING POST-TUNING
Putere: 81kW / 110CP la 4000 rpm Putere: 96kW / 131CP la 4100 rpm
Cuplu: 240Nm la 1750 rpm Cuplu: 300Nm la 1750-2400 rpm
Viteza max: 192 km/h Viteza max: 197 km/h

 

Anulare fap Peugeot - 29 Anulare fap Peugeot - 30 Anulare fap Peugeot - 31 Anulare fap Peugeot - 32 Anulare fap Peugeot - 33 Anulare fap Peugeot - 34 Anulare fap Peugeot - 35

1 thought on “Anulare FAP si crestere putere Peugeot 307SW 1.6HDi”

  1. Acum cateva zile am facut si eu un remap la Alex plus eliminarea DPF-ului (desi nu aveam probleme cu el).
    Masina este total schimbata in bine: pornind de la faptul cel mai nesemnificativ gen sunet, si in special dpdv al comportamentului masinii. Eliminarea DPF-ului pare ca “eliberat” motorul de un parazit ce statea in carca lui, iar remapul (ca orice remap bun de altfel) face ca masina sa fie cu totul alta. Pentru motorul meu de 1.6 HDi, cresterea de putere si mai ales cuplu este foarte elocventa, practic cand o calci puternic, cu rotile de 16″ masina se chinuie in tr 1,2,3 sa puna tot cuplul pe sosea (si am Michelin-uri noi noute de vara). Parerea mea ca pentru acest motor, acest gen de ramap de aprox 130CP si aprox 290-300 Nm este suficient. Am mai avut masini 1.9 diesel remapate, evident mai puternice decat un 1.6, pot face o comparatie destul de buna si pot afirma ca pentru mai mult (cine doreste) cuplu/putere, niste roti de min 17″ sunt obligatorii.
    Foarte multumit sunt si de faptul ca nu am nici un fel de fum sau cel putin eu nu l-am observat pana in prezent.
    Despre consumul dupa remap nu stiu ce sa zic, pare ca este tot aprox la fel. Eu merg mult in oras, in general drumuri scurte de 4-5 Km, deci oricum am un consum ceva mai mare poate. In conditii de trafic destul de lejer, eu pentru acest regim am acum un consum aprox (indicat in bord) de 7.5 l/100 Km cu AC pornit non-stop, pentru mers normal cu foarte putina talpa. Oricum, trebuie sa ai treaca timp ca sa vad exact care este media de consum – ma astept insa ca sa fie aprox ca inainte +- 0.5L eventual. Inainte am observat ca pentru oras cel putin, consumul indicat in bord era cu aproape 0.5 L mai mic decat cel real calculat la pompa, o sa vad daca acum dupa scoaterea DPF-ului mai este la fel.
    Acum dupa remap am observat ca am nevoie de placute de frana mai bune ), cand se duc cele actuale voi pune unele mai performante

Comments are closed.