Anulare DPF si remapare Ford Focus

Model Ford Focus 1.6TDCi 109CP injectie Bosch EDC16+ la care s-a rezolvat problema filtrului de particule colmatat si a beneficiat de o resoftare Stage 2.

Valorile obtinute inainte si dupa chiptuning Ford Focus 1.6TDCi 109CP:

PRE-TUNING

Putere: 80kW / 109CP la 4000 rpm
Cuplu: 240Nm la 1750 rpm
Viteza max: 188 km/h

POST-TUNING

Putere: 96kW / 131CP la 4100 rpm
Cuplu: 295Nm la 1800 rpm
Viteza max: 195 km/h

Durata de lucru: 3h. Procedura dezactivare DPF si remapare: serial OBD.

ford_dpf_3 ford_dpf_4 ford_dpf_1 ford_dpf_2 ford_dpf_5 ford_dpf_6 ford_dpf_7 ford_dpf_8 ford_dpf_9

 

 

Un comentariu la „Anulare DPF si remapare Ford Focus”

  1. A trecut ceva vreme, am zis sa mai revin cu ceva feedback 🙂 . Foarte multumit de masinuta so far, am facut ~ 700 km intre timp (din care 400 in afara orasului). Diferentele de cuplu:
    – intre 1000-2000 ture era „moarta” inainte (excesiv de „moarta” as putea spune, abia se misca), acum trage binisor – nu-s sigur ca asta e un lucru pozitiv, incerc sa nu abuzez de cuplu in plaja asta de turatii 😀 felul in care nu tragea deloc inainte o vad ca pe o „auto protectie” din partea ford pentru motor
    – urca foarte usor spre 4000 ture si inca trage – asta mi se pare un lucru pozitiv
    – pana la viteze de 100-130 km/h e evidenta cresterea de putere/cuplu, peste… „not so much”, dar asta e, nu e ferrari pana la urma :)) just an average car

    Consum: sincer nu stiu daca e mai mult sau mai putin ca inainte, dar probabil tot „p-acolo”. Nu l-am urmarit niciodata foarte strict, inainte. Pot doar spune ca acum am asa:
    – exclusiv oras, mers normal (semi-alert, nici ca la curse nici mosnegeste) – medie 8,2%
    – extraurban – 100km autostrada + 100km natinal+european – mers foarte atent sa vad cat de jos pot ajunge 😀 – medie 3,2%
    – autostrada – 100km – alergat, probabil o medie de 150 km/h cu urcat pana la 180 km/h – medie 6,3%
    – nu m-am uitat la mers normal extra-urban, dar probabil un 4-5 ar fi, ca de obicei.

    Nu am mai patit partea cu „nu mai trage cand o scoti din ritm de autostrada si intri in oras”, desi banuiam EGR-ul pentru comportamentul asta si nu l-am schimbat intre timp. Mai monitorizez.

    Stiu ca-s putini kilometri, dar eu in general fac putini kilometri so…. 🙂 .

    Merci,
    Mihai.

Comentariile sunt închise.