Honda Accord model 2009 2.2 iDTEC 150cp. Masina a ajuns la noi in avarie cu filtrul de particule. O data ce cantitatea de cenusa depaseste 28 g, motorul intra in protectie si limiteaza puterea. Dpf fix elimina avariile create de dpf atunci cand se infunda. Procedura de remediere dpf se realizeaza cu ecu in boot mode la motorul 2.2 iDTEC.
La aceasta masina Honda clientul a dorit si o crestere de putere obtinuta prin resoftarea ecu. Valorile ce se pot obtine dupa chiptuning pe motorul 2.2 iDTEC se afla in tabelul de mai jos:
PRE-TUNING | POST-TUNING | |||
---|---|---|---|---|
Putere: | 110kW / 150CP la 4000 rpm | Putere: | 128kW / 175CP la 4100 rpm | |
Cuplu: | 350Nm la 2000 rpm | Cuplu: | 410Nm la 1900 rpm | |
Viteza max: | 212 km/h | Viteza max: | 220 km/h |