Anulare DPF Opel Astra H

O alta masina care a venit tractata pana la service din cauza colmatarii filtrului de particule. Este vorba de un Opel Astra H 1.9CDTi 150CP din 2007. Masina dupa cum v-am spus, a ajuns la mine tractata. Motorul pur si simplu nu mai pornea oricat am fi dat la automat. Din istoric am aflat ca DPF-ul a mai fost spalat intr-un service Opel dupa o problema asemanatoare.
DSC03348 DSC03351 DSC03352 DSC03353 DSC03354

Opel Astra H 1.9CDTi 150CP – Filtru de particule complet colmatat. DSC03356

Din pacate, incercarile de spalare ale filtrului de particule cu solutii speciale au dus la distrugerea completa a catalizatorului. DSC03359

Se poate observa catalizatorul topit la spalarea cu solutiile minune. Deci, mare atentie cand incercati sa curatati filtru de particule. Un catalizator nu este deloc ieftin si eliminarea lui duce la pierderea normei de poluare. La aceasta masina s-a indepartat catalizatorul distrus pentru a nu infunda restul evacuarii (toba finala).

DSC03360

 

Asa arata un filtru de particule complet infundat. Din aceasta cauza, motorul pur si simplu nu mai porneste, neputand sa elimine gazele de esapament. Dupa eliminare completa a filtrului de particule si dezactivarea din soft, masina a pornit fara sa mai ramana vreun bec de avarie aprins in bord. Durata de lucru la aceasta masina este de aproximativ 2:30h.