Astazi am avut in lucru un Mercedes W164 ML320 CDI 224CP din 2008 cu filtru de particule anulat incorect de o firma cunoscuta din Bucuresti. Masina a ajuns la noi in LIMP MODE cu martor motor aprins in bord si cutia de viteze blocata.
La diagnoza am descoperit un cod de eroare pe filtrul de particule (P2626 – the soot content of particulate filter is too high for regeneration) si valori foarte mari (286%) legate de cenusa depusa in dpf. Filtrul de particule a fost eliminat cu 2 luni in urma si de atunci clientul a mai parcurs aproape 4000km cu masina pana a intrat in avarie si s-a limitat de putere. Din cauza blocarii cutiei 7 G-tronic, viteza de mers era de numai 10km/h.
Dupa resetarea valorilor pe filtrul de particule cu STAR si rescrierea calculatorului cu o varianta de software corecta pentru anularea filtrului de particule, motorul si cutia 7G-Tronic au iesit din avarie si martorul motor s-a stins.
