dpf fix Honda Accord 2.2 i-DTEC 150CP

A venit sezonul rece si o data cu el problemele legate de filtrul de particule la modele precum Honda. Din cauza valorilor scazute de temperatura si traficului ingreunat de conditiile meteo, multe modele de masini cu filtru de particule nu mai pot duce pana la capat procesele de regenerare si automat apar limitari in functionarea motorului.

Una din marcile cu filtru de particule ce sufera in anotimpul rece este Honda. Motorizarea Honda 2.2 i-DTEC 150cp daca nu reuseste sa duca de cateva ori pana la capat procesele de regenerare ale filtrului de particule, intra in avarie cu limitare de putere. Aprinde martorul filtru de particule in bord si limiteaza turatia motorului la 3000rpm, fara posibilitatea de a iesi din aceasta stare fara ajutorul service-ului. Deci, daca aveti sansa sa nu fiti in apropierea unui service sau tester, masina va merge cu valori limitate de putere si nu mai mult de 100-110km/h. Nu incercati sa mergeti pe autostrada cu 3000rpm ca nu va ajuta cu nimic si nici motorul nu iese din avarie. Aveti nevoie de o regenerare fortata comandata din tester pentru o functionare normala a motorului. Chiar si asa, pe timpul iernii este posibil sa faceti aceasta procedura o data la 200-300km, iar la 2 regenerari fortate comandate din tester ar fi necesar si un schimb de ulei pentru ca o parte din motorina folosita in postinjectie ajunge si in baia de ulei.

Modelul Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC 150cp prezentat mai jos a beneficiat de dpf fix si STAGE 2 de la 150cp la 180cp prin modificarea parametrilor motor din ecu.


Anulare filtru de particule Honda - 113Anulare filtru de particule Honda - 114Anulare filtru de particule Honda - 115Anulare filtru de particule Honda - 121Anulare filtru de particule Honda - 118 Anulare filtru de particule Honda - 119Anulare filtru de particule Honda - 117Anulare filtru de particule Honda - 116Anulare filtru de particule Honda - 120Anulare filtru de particule Honda - 119