Nu stiu daca sa rad sau nu. Aceasta masina a venit la mine cu filtru de particule anulat din soft si eliminat fizic. Cel putin asta mi-a spus initial proprietarul acestui BMW 520d cand m-a contactat telefonic.
Problemele cu care a venit masina la mine: limitare putere si turatie motor, limp mod activ si lipsa erori pe tester. Din intamplare, am ridicat masina pe elevator si am observat ca elementul eliminat de pe evacuare nu era filtru de particule, ci catalizatorul. 🙂 Stiu, nu este de ras ci de plans. Cand ai de ales intre un mecanic care isi cunoaste meseria dar cere mai multi bani si un necunosctor care o face aproape gratis, cam asta se intampla. O paguba de cateva sute de euro. Un catalizator cumparat de la dezmembrari ajunge la cel putin 250-300 euro.
Acesta este filtrul de particule la BMW 520d si el trebuia eliminat atunci cand s-a facut anularea, nu catalizatorul.
In poze se observa gradul foarte mare de incarcare al filtrului de particule si durata de viata era limitata la cateva mii de km. Se vad depuneri mari de cenusa pe suprafata lui, ce nu mai pot fi curatate prin regenerare.