Astazi am lucrat la un BMW 318d 2.0D 143CP din 2008 cu injectie Bosch EDC17. Masina a venit pentru anularea si eliminarea filtrului de particule. La o simpla diagnoza am descoperit mai multe erori, printre care si cateva legate de DPF si senzorul de presiune diferentiala. Proprietarul acestei masini mi-a povestit ca motorul are deja o remapare de putere facuta la o alta firma de tuning din Bucuresti. Initial am anulat filtrul de particule, insa dupa verificarea facuta in ecu am descoperit ca modificarile de putere sunt foarte mici si impreuna cu proprietarul am decis ca masina merita un update de putere.
BMW 318d E90 2.0d 143cp – Noile valori de putere si cuplu dupa chiptuning:
PRE-TUNING
Putere: 105kW / 143CP la 4000 rpm
Cuplu: 300Nm la 1750-2000 rp
Viteza max: 210 km/h
POST-TUNING
Putere: 129kW / 174CP la 4100 rpm
Cuplu: 365Nm la 1750-2200 rpm
Viteza max: 220 km/h