Test opacitate motor EURO 5 dupa eliminare DPF

Am fost curiosi sa vedem ce se intampla cu nivelul de noxe la un motor EURO5 la care am anulat complet filtrul de particule. Pentru testul ITP am folosit un motor Honda 2.2 i-DTEC 150CP Euro 5 la care am anulat si eliminat DPF-ul. Rezultatul acestui test se poate vedea mai jos: ADMIS. Asta inseamna ca masina la care am anulat filtrul de particule va putea trece testul de opacitate la inspectia ITP.

Nivelul de noxe este dat de catalizator, iar aceasta componenta nu este afectata atunci cand avem in vedere eliminarea filtrului de particule colmatat.

2 thoughts on “Test opacitate motor EURO 5 dupa eliminare DPF”

  1. Buna seara. Am un peugeot 607 2.2 hdi din 2001. Cu cateva zile in urma am schimbat la motor culbutorii si tachetii. In motor era mare mizerie care a fost curatata, mecanicul m-a anuntat ca se duce pe evacuare si se poate sa am probleme. Dupa pornire masina a mers bine aproape 2 km apoi mi s-a aprins in bord antipolution fault si masina s-a limitat in ture, are turatia variabila cand accelerez si scoate foarte mult fum negru. La relanti motorul merge excelent. In sarcina are o foarte mare problema. Credeti ca este de la fap? S-a colmatat? Cat ar costa eliminarea lui atat din soft cat si eliminarea propriu zisa? va multumesc.

    • Buna seara,

      Nu va putem da un raspuns concret la problema dvs. pana nu facem o verificare si diagnoza la masina. Costul eliminarii atat soft cat si fizic ajunge 200 euro.

Comments are closed.