Sambata seara un prieten m-a rugat sa il ajut cu o remapare la un model Honda Accord 2.2 i-DTEC 150cp. Simtea nevoia de un plus de forta la acesta masina, chiar daca motorul stoc poate livra un cuplu de 350Nm de la 2000rpm si o putere de 150cp. Sistemul de injectie pe 2.2 i-DTEC este Bosch EDC17 si poate fi modificat doar cu ecu in boot mode. Valorile de putere si cuplu recomandate de mine pentru o motorul de 2.2 i-DTEC 150cp le gasiti in tabelul afisat mai jos:
PRE-TUNING | pOST-TUNING | |||
---|---|---|---|---|
Putere: | 110kW / 150CP la 4000 rpm | Putere: | 128kW / 175CP la 4100 rpm | |
Cuplu: | 350Nm la 2000 rpm | Cuplu: | 410Nm la 1900 rpm | |
Viteza max: | 212 km/h | Viteza max: | 220 km/h |