Primul dpf off pe 2015. Ford CMAX 2.0TDCi.

Inceput de an cu anularea unui filtru de particule la un model Ford CMAX 2.0TDCi 136cp din 2004. Masina a ajuns in service cu martor avarie motor aprins in bord, codurile de eroare P042D si P2683, vibratii motor (tampon motor rupt) si pornire greoaie (electromotor). Dupa ce parcurge 20-30km mersul motorului devine neregulat timp de cateva minute, semn ca incearca sa regenereze filtrul de particule colmatat.

P042D este defect al sensorului de temperatura.

Masina ramane in service pentru anularea filtrului de particule colmatat, inlocuirea tamponului motor spart si rezolvarea problemelor legate de pornirea motorului.

Mai jos va prezint procesul complet de anulare si eliminare dpf la Ford C-MAX 2.0TDCi 136cp. Prima etapa include diagnoza si anulare software dpf. Reprogramarea calculatorului de injectie Siemens SID803 se face direct prin portul de diagnoza obd. Durata de lucru este de aproximativ 1 ora.

A doua etapa include manopera pentru eliminarea fizica a filtrului de particule colmatat. DPF-ul se demonteaza de pe masina si este taiat pentru eliminarea elementului ceramic infundat. In final, filtrul de particule este sudat in mediu protejat de argon si montat pe masina.

Durata de lucru pentru anularea si eliminarea completa a filtrului de particule la Ford C-MAX 2.0TDCi 136cp este de 3 ore.

Anulare DPF Ford Focus - 15 Anulare DPF Ford Focus - 13 Anulare DPF Ford Focus - 14 Anulare DPF Ford Focus - 12 Anulare DPF Ford Focus - 11 Anulare DPF Ford Focus - 09 Anulare DPF Ford Focus - 08 Anulare DPF Ford Focus - 07 Anulare DPF Ford Focus - 10 Anulare DPF Ford Focus - 06 Anulare DPF Ford Focus - 05 Anulare DPF Ford Focus - 04 Anulare DPF Ford Focus - 03 Anulare DPF Ford Focus - 02 Anulare DPF Ford Focus - 01