Peugeot 307SW 2.0HDi probleme sistem aditiv

O parte dintre cei care viziteaza acest blog aprecieaza foarte mult fiecare descriere facuta la o lucrare de anulare filtru de particule sau crestere de putere, insa in ultima vreme am lipsit foarte mult din mediul online si am rarit postarile. Asta nu inseamna ca noi am stat degeaba. Treptat voi incerca sa public toate lucrarile acumulate.

Una recenta, mai exact de ieri, este despre un Peugeot 307SW din 2002 cu motorizarea 2.0HDi 107CP. Proprietarul mi-a adus masina in avarie, cu martor avarie motor aprins in bord si cateva coduri de eroare. Cel mai cunoscut pentru filtru de particule este P1447, cod de eroare permanent care nu poate sters cu testerul. De asemenea, sistemul de aditiv indica o defectiune la pompa de aditiv. Rezervorul de aditiv este plin, dar sistemul este nefunctional.

Solutia  mai putin costisitoare financiar pentru aceasta masina a fost eliminarea filtrului de particule si a sistemului de aditiv. Operatiunea de anulare fap se realizeaza direct prin portul obd2 si dureaza aproximativ 30-40 minute.

Eliminarea fizica a fagurelui de ceramica FAP nu necesita taiere sau sudura.

Anulare fap Peugeot - 48 Anulare fap Peugeot - 49 Anulare fap Peugeot - 51 Anulare fap Peugeot - 50 DSC09313