Un Peugeot 3008 1.6 eHDI 112cp venit din provincie pentru a rezolva problema filtrului de particule colmatat. Masina avea pe langa FAP infundat si un injector cu probleme. Anterior sa ajunga la noi s-au mai schimbat inca 2 injectoare defecte. In mod normal, motorizarile Peugeot HDi cu injectie Siemens SID807 nu prezinta probleme frecvente de injectie. Din pacate, la ultima revizie efectuata de catre proprietar s-au folosit consumabile (filtru de motorina) de o calitate indoielnica ce au condus le defectiuni ale sistemului de injectie. Am gasit in filtru de motorina material desprins din structura sa ce a condus la infundarea injectoarelor. Deci, mare atentie la consumabilele pe care le folositi. Pentru o economie de cativa lei s-a ajuns in final la sume mult mai mari pentru reparatie.
Filtrul de particule la Peugeot 3008 1.6HDi 112cp se demonteaza foarte usor asemanator cu modelele mai vechi Peugeot 307 sau 308. Reprogramarea ecu SID807 s-a facut prin portul de diagnoza, fara a demonta calculatorul de injectie ceea ce a dus la un timp de lucru mai mic.
Eliminarea fizica FAP presupune indepartarea fagurelui de ceramic din evacuare, fara sa fie afectat catalizatorul. Durata manoperei ajunge undeva la 60-80 minute pentru aceasta masina.