Reflash Suzuki SX4 1.6i 16V 120cp
PRE-TUNING | POST-TUNING | |||
---|---|---|---|---|
Putere: | 88kW / 120CP la 6000 rpm | Putere: | 96kW / 131CP la 5900 rpm | |
Cuplu: | 156Nm la 4400 rpm | Cuplu: | 170Nm la 4300rpm | |
Viteza max: | 185 km/h | Viteza max: | 188 km/h |
PRE-TUNING | POST-TUNING | |||
---|---|---|---|---|
Putere: | 88kW / 120CP la 6000 rpm | Putere: | 96kW / 131CP la 5900 rpm | |
Cuplu: | 156Nm la 4400 rpm | Cuplu: | 170Nm la 4300rpm | |
Viteza max: | 185 km/h | Viteza max: | 188 km/h |
Masina pe care o prezint acum pe blog, Ford Focus 1.6TDCi 109cp, a ajuns la noi pe platforma. Pur si simplu, motorul nu vroia sa porneasca.
DetailsAstazi am avut in lucru pentru anularea filtrului de particule doua modele Ford Focus 1.6TDCi 109cp. Modelul din 2008 prezentat mai jos a venit la noi din provincie pentru eliminarea dpf-ului. In bord pe display-ul central aparea un mesaj cu „Engine Malfunction” si un triunghi cu semnul exclamarii, insa becul de avarie motor nu era…
DetailsPRE-TUNING POST-TUNING Putere: 85kW / 115CP la 3600 rpm Putere: 82kW / 113CP la 3800 rpm Cuplu: 270Nm la 1750-2500 rpm Cuplu: 330Nm la 1750-2500rpm Viteza max: 193 km/h Viteza max: 200 km/h Am avut placerea sa modific inca o data un Ford Focus 3 1.6TDCi 115CP injectie SID807. Clientul a apelat la noi dupa ce…
DetailsMotorul de 1.6TDCi 90cp de pe Ford Focus sedan este de prevenienta PSA (Peugeot-Citroen), vine echipat cu o turbosuflanta mai mica cu geometrie fixa si fara filtru de particule. La motorul de 1.6TDCi 90CP turbosuflanta cu geometrie fixa este capabila sa reziste in timp mult mai bine decat cele cu geometrie variabila, insa nu este la fel de eficienta…
DetailsA doua masina pe care am zis ca o prezint este un Subaru Forester 2.0D 148CP din 2009 la care am eliminat dpf-ul si s-a crescut performanta motorului prin chiptuning. Am primit masina de la client cu becurile martor motor si filtru particule aprinse in bord, putere scazuta, motor zgomotos cu probleme de pornire. Anularea…
DetailsAstazi am avut in lucru mai multe masini, dintre care doua le voi prezenta pe acest blog. Una din ele este un Ford Focus 1.6TDCi 109CP venit de la Tulcea pentru eliminarea filtrului de particule cu probleme. Dupa mai multe incercari de regenerare la reprezentanta, proprietarul a decis sa anuleze definitiv dpf-ul infundat pentru a…
DetailsSe da un Audi A6 3.0TDI model 2006 cu peste 300.000km in bord, condus de o doamna numai in oras. Limitare de putere si turatie, martor avarie motor si filtru particule aprins in bord. Solutia: anulare filtru particule. Operatiunea completa este prezentata in imaginile de mai jos.