Honda Accord 2.2idtec probleme filtru de particule

Acest model Honda Accord 2.2 i-dtec 150cp din 2009 a ajuns la noi pentru eliminarea filtrului de particule si o crestere de putere prin remapare STAGE 2 by OBDTUNING.

Masina este la primul proprietar, kilometri afisati in bord sunt putini la numar si ne-ar trebuie sa aiba probleme cu filtrul de particule. Dar luand in calcul vechimea de 6 ani si numar mic de km, tind sa cred ca Honda este folosita mult in mediul urban pe distante scurte. Regim de mers care ingreuneaza regenerarile complete si duce la colmatarea filtrului de particule la un numar de km relativ mic.
Martorul filtru de particule aprins in bord, indica ca motorul nu mai permite o regenerare si intra in avarie. In cazul de fata, masina a venit in avarie cu limitare de putere si turatie. Dupa anularea si eliminarea filtrului de particule, Honda Accord 2.2 idtec a primit si un bonus de putere prin modificari (remapare) in software din ecu.

Valorile cat si imaginile cu operatiunea de anulare si eliminare dpf se regasesc mai jos:

PRE-TUNING  POST-TUNING
Putere: 110kW / 150CP la 4000 rpm Putere: 136kW / 185CP la 4100 rpm
Cuplu: 350Nm la 2000 rpm Cuplu: 420Nm la 1900 rpm
Viteza max: 212 km/h Viteza max: 220 km/h

Anulare filtru de particule Honda - 57 Anulare filtru de particule Honda - 60 Anulare filtru de particule Honda - 61 Anulare filtru de particule Honda - 62 Anulare filtru de particule Honda - 63 Anulare filtru de particule Honda - 64 Anulare filtru de particule Honda - 65 Anulare filtru de particule Honda - 59 Anulare filtru de particule Honda - 58 Anulare filtru de particule Honda - 66

1 thought on “Honda Accord 2.2idtec probleme filtru de particule”

Comments are closed.